Hibrīda
VERSIJA
Nissan Juke maina priekšstatu par hibrīda automobiļu tehnoloģijām, nodrošinot jaudīgu un aizraujošu braukšanas pieredzi. Juke hibrīda versija apvieno elektromotoru ar benzīna dzinēju, lai Jūsu braucieni kļūtu pacilājošāki, dinamiskāki, klusāki un jaudīgāki. Izbaudiet efektīvāku braukšanu ar līdz pat 19% degvielas optimizāciju! (1)(2) Bez hibrīda versijas Juke ir pieejams arī ar tradicionālo DIG-T 114 ZS benzīna dzinēju kombinācijā ar manuālo vai DCT automātisko pārnesumkārbu. Izvēlieties to versiju, kura ir vispiemērotākā tieši Jums!
NISSAN JUKE HIBRĪDA VERSIJA
Hibrīda
VERSIJA
Hibrīda
VERSIJA
Hibrīda
VERSIJA
143 ZS
JAUDA
143 ZS
JAUDA
143 ZS
JAUDA
Braukšana ar hibrīda automobili var būt patiešām aizraujoša. Nissan Juke hibrīda versijas spēka piedziņa automātiski izvēlas visefektīvāko jaudas avotu starp elektromotoru un benzīna dzinēju, vai apvienojot abus, lai nodrošinātu optimālu sniegumu un efektivitāti. Braucot pilsētā, Juke hibrīda versija pārsvarā darbojas elektriskajā režīmā, nodrošinot tūlītēju reakciju un atsaucību uz akseleratora pedāļa nospiešanu, bet tā salonā Jūs varat izbaudīt klusumu pat ielās ar intensīvu satiksmi.
143 ZS
143 ZS
143 ZS
Jūsu ikdienas braucieni uz darbu un mājām tagad būs labākā Jūsu ikdienas sastāvdaļa. Maksimāla jauda visiem Jūsu pilsētas braucieniem un 143 ZS zem dzinēja pārsega kopā ar inteliģento daudzrežīmu pārnesumkārbu ļauj Jums izbaudīt tūlītēju griezes momentu aizraujošai braukšanai.
Līdz pat
67%
Līdz pat
67%
Līdz pat
67%
Izbaudiet maksimālu aizrautību un efektivitāti! (1)(2) Ar Nissan Juke hibrīda versiju līdz pat 67% Jūsu kombinētā braukšanas laika var būt elektriskās piedziņas režīmā, kas nodrošina klusu un tajā pašā laikā – aizraujošu braukšanu. (3)
Līdz pat
19%
Līdz pat
19%
Līdz pat
19%
Efektivitāte ar attieksmi. Šajā unikālajā hibrīda kombinācijā braukšana pilsētā pārsvarā notiek elektriskajā režīmā, rekuperatīvā bremzēšanas sistēma uzlādē akumulatoru, bet benzīna dzinējs pieslēdzas tikai tad, kad tas ir patiešām nepieciešams. Jūsu braucieni kļūs par līdz pat 19% efektīvāki, braucot kombinētajā ciklā, un par līdz pat 40% efektīvāki, braucot pilsētā, salīdzinot ar, piemēram, ekvivalentu Nissan Juke DIG-T 114 DCT versiju. (1)(2)
e-Pedal Step ir unikāla Nissan tehnoloģija, kas sniedz iespēju efektīvi paātrināt un palēnināt automobiļa gaitu, izmantojot tikai akseleratora pedāli, braucot ar ātrumu, kas ir lielāks par 10 km/h. Bremžu pedāli var izmantot straujākai bremzēšanai un automobiļa pilnīgai apstādināšanai.
BENZĪNA DZINĒJS
DIG-T
BENZĪNA DZINĒJS
DIG-T
BENZĪNA DZINĒJS
DIG-T
BENZĪNA DZINĒJS
114 ZS
JAUDA
114 ZS
JAUDA
114 ZS
JAUDA
200 Nm
MAKS. GRIEZES MOMENTS
200 Nm
MAKS. GRIEZES MOMENTS
200 Nm
MAKS. GRIEZES MOMENTS
Papildus jaunajai hibrīda spēka piedziņai Nissan Juke ir pieejams arī ar tradicionālo 1,0 l iekšdedzes dzinēju, un to var izvēlēties kombinācijā ar manuālo vai DCT automātisko pārnesumkārbu.
Ātra reakcija un īsa pārslēgšanās ļaus Jums labāk koncentrēties braukšanas priekam. Nissan Juke 6 pārnesumu manuālā pārnesumkārba padara katru braucienu aizraujošāku.
Kad nepieciešams maksimālais sniegums, Nissan Juke 7 pārnesumu duālā sajūga pārnesumkārba (DCT) darbojas kā parastā automātiskā, tikai aizraujošāk. (4)
Izvēlieties "Eco" braukšanas režīmu degvielas efektivitātei, "Standard" braukšanas režīmu – vislabākajam līdzsvaram starp degvielas efektivitāti un sniegumu – vai "Sport" braukšanas režīmu elpu aizraujošai braukšanai!
Nissan Juke modernā 7 pārnesumu DCT pārnesumkārba ar lāpstiņu formas pārslēgiem, kas uzstādīti uz stūres, ļauj pārslēgt pārnesumus, nenoņemot rokas no stūres.
(1) Salīdzinājums veikts starp Nissan Juke N-Connecta 1,0 l 114 ZS DCT versiju un Nissan Juke N-Connecta 143 ZS hibrīda versiju. Nissan Juke N-Connecta 114 ZS DCT benzīna dzinēja versijas degvielas patēriņš (l/100 km): lēnā ciklā: 7,5; vidējā ciklā: 5,6; ātrā ciklā: 5,1; ļoti ātrā ciklā: 6,6; kombinētā ciklā: 6,0; CO₂ izmešu apjoms kombinētā ciklā (g/km): 137. Nissan Juke N-Connecta 143 ZS hibrīda versijas degvielas patēriņš kombinētā ciklā (l/100 km): 5,1; CO₂ izmešu apjoms kombinētā ciklā (g/km): 115. Nissan Juke ir homologēts saskaņā ar ES noteikumiem, izmantojot reālākiem braukšanas apstākļiem atbilstošo WLTP testa procedūru, tāpēc NEDC vērtības šim automobiļa modelim nav pieejamas.
(2) Salīdzinot ar Nissan Juke benzīna dzinēja versiju.
(3) 67% rādītājs braukšanai elektriskajā režīmā ir balstīts uz WLTP standarta testēšanas apstākļiem. Attēlotie rezultāti ir orientējoši un paredzēti izmantošanai salīdzināšanas nolūkos. Reālie braukšanas rezultāti var atšķirties atkarībā no papildu aprīkojuma, tehniskās apkopes, braukšanas paradumiem un ar automobili nesaistītiem faktoriem, piemēram, laikapstākļiem, kas var ietekmēt reālos braukšanas rezultātus.
(4) Neattiecas uz hibrīda versiju, tikai uz DCT.
(5) Braukšanas režīmi ir pieejami tikai noteiktiem aprīkojuma līmeņiem un ietekmē stūrēšanai nepieciešamo spēku, akseleratora pedāļa reakciju un gaisa kondicionēšanas sistēmas darbību.
Nobraucamā attāluma rezultāti iegūti laboratorijas testēšanas apstākļos saskaņā ar ES tiesību aktiem un paredzēti dažādu veidu automobiļu salīdzināšanai. Publicētā informācija neattiecas uz konkrētu automobili un nav daļa no piedāvājuma. Rezultāti var neattēlot reālos braukšanas rezultātus. Reālos braukšanas rezultātus var ietekmēt automobiļa papildaprīkojums, tehniskā apkope, braukšanas stils un ar automobili nesaistīti faktori, piemēram, laikapstākļi un braukšanas apstākļi. Rezultāti iegūti, balstoties uz jauno Pasaulē saskaņotās vieglo transportlīdzekļu testēšanas procedūras (WLTP) testa ciklu.
Attēliem un aprakstiem ir ilustrējoša nozīme. Dažos gadījumos attēlos redzami automobiļi, kuriem ir no Latvijas tirgus atšķirīgas specifikācijas; tie neattēlo konkrētu automobiļa modeli, aprīkojuma līmeni vai piedāvājumu. Var gadīties, ka attēlos redzamās iezīmes nav pieejamas, tās var nebūt pieejamas kā standarta aprīkojums vai var būt pieejamas tikai kā izvēles aprīkojums (par papildu samaksu).