Visi tālāk sniegtie jautājumi un atbildes ir saistīti ar savienojamības pakalpojumiem, izmantojot NissanConnect informācijas un izklaides sistēmu un NissanConnect Services lietotni.
Konts
Reģistrācija un konta izveidošana
Kā izveidot lietotāja kontu NissanConnect Services lietotnē?
Jūs varat izveidot lietotāja kontu tieši NissanConnect Services lietotnē.
Lejupielādējiet lietotni no Apple App Store vai Google Play Store! Jūs saņemsiet detalizētu informāciju par to, kā izveidot kontu.
Ko darīt, ja nevaru izveidot lietotāja kontu?
Lūdzu, sekojiet zemāk redzamajam kontrolsarakstam, ja saskaraties ar problēmām reģistrācijas laikā!
- Vai jau esat izveidojis NissanConnect Services lietotāja kontu? Šajā gadījumā Jūs nevarat atkārtoti reģistrēties ar to pašu e-pasta adresi. Nospiediet uz "Forgot your password?", lai saņemtu jaunu paroli un atkārtoti pieteiktos!
- Vai Jūsu e-pasta adrese ir pareizi uzrakstīta? (Lūdzu, pārbaudiet atstarpes un iespējami trūkstošus burtus!)
- Vai visi lauki ir pilnībā aizpildīti?
- Vai Jūsu parole ir pareiza?
Ja joprojām saskarieties ar problēmām, tas var būt tādēļ, ka automobilis ir reģistrēts uz iepriekšējā lietotāja vārda. Mūsu klientu apkalpošanas dienests var palīdzēt Jums to atrisināt, tādēļ iesakām sazināties ar to.
Kāpēc netiek pieņemts mana automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs?
Vispirms, lūdzu, pārbaudiet, vai Jūsu automobilis ir saderīgs ar šo lietotni, izmantojot mūsu mājaslapu!
Lūdzu, pārbaudiet arī lielo burtu lietošanu Jūsu norādītajā VIN un, ka rakstzīme "0" (cipars) nav ievadīta "O" (burta) vietā vai otrādi!
Lūdzu, pārbaudiet, ka netiek lietotas atstarpes vai simboli, jo tie netiek atpazīti!
Kur varu saņemt palīdzību vai instrukcijas tam, kā lietot NissanConnect Services?
Papildu informācijai par savienojamības pakalpojumiem, lūdzu, skatiet:
- Ātras uzziņas rokasgrāmatu, kam jābūt nodotai Jums kopā ar Jūsu automobili.
- Vispārīgai informācijai par NissanConnect Services, lūdzu, skatiet informāciju mūsu mājaslapā!
Kā varu aktivizēt pakalpojumus?
Lai aktivizētu pakalpojumus, Jums nepieciešams izveidot savienojumu starp savu automobili un sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotni.
- Vispirms savā viedtālrunī, lūdzu, lejupielādējiet NissanConnect Services lietotni un reģistrējieties, lai izveidotu kontu!
- Tad Jums būs jāievada sava automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs.
Pēc tam, kad esat ievadījis sava automobiļa šasijas numuru (VIN), ieslēdziet sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmu un ekrāna sākumlapā izvēlieties sekojošo:
- "Info" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Information Channels" -->
- "Account Information" -->
- "Car Pairing Code"
Lūdzu, ievadiet redzamo pārī savienošanas kodu sava viedtālruņa lietotnē! Kad esat to izdarījis, viss nepieciešamais ir paveikts.
Es neesmu saņēmis apstiprinājuma e-pasta vēstuli. Ko darīt?
Pāris minūšu laikā pēc konta izveidošanas Jūsu e-pasta iesūtnē būtu jābūt apstiprinājuma e-pasta vēstulei.
Pārliecinieties, ka Jūsu e-pasta adrese ir pareizi ievadīta!
Ja apstiprinājuma e-pasta vēstule nav Jūsu e-pasta iesūtnē, lūdzu, pārbaudiet citas mapes (piemēram, mēstuļu mapi)!
Ja tas nelīdz, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu!
Ko darīt, ja reģistrācijas process nestrādā?
Ja saskaraties ar problēmām reģistrācijas laikā, lūdzu, sekojiet šim noderīgajam kontrolsarakstam:
- Vai Jums jau ir izveidots NissanConnect Services lietotāja konts? Šajā gadījumā Jūs nevarat atkārtoti reģistrēties ar to pašu e-pasta adresi. Nospiediet uz "Forgot your password?", lai saņemtu jaunu paroli un atkārtoti pieteiktos!
- Vai Jūs esat ievadījis pareizu e-pasta adresi? (Lūdzu, pārbaudiet visas atstarpes un lielos burtus, jo tie ir reģistrjutīgi!)
- Vai visi lauki ir pilnībā aizpildīti?
- Vai Jūsu parole ir pareiza?
Ja tas nelīdz, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, zvanot uz tālruņa numuru: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs) darba dienās no plkst. 09.00 līdz 17.00 (izņemot svētku dienas)! Jūs varat arī izmantot šo saiti, lai aizpildītu pieteikumu tiešsaistē, vai tērzēt ar mums reāllaikā.
Vai šajā lietotnē strādās mani You+Nissan portālā pieteikšanās dati?
You+Nissan konts nav savietojams ar NissanConnect Services lietotni. Lai varētu izmantot savienojamības pakalpojumus, lūdzu, pārliecinieties, ka konts tiek izveidots tieši NissanConnect Services lietotnē!
Vai man jāatrodas manā automobilī, lai aktivizētu NissanConnect Services?
Jā, Jums jāatrodas automobilī, lai pabeigtu automobiļa un viedtālruņa pārī savienošanas procesu.
Kur es varu atrast automobiļa un viedtālruņa pārī savienošanas kodu?
Pārī savienošanas kods ir redzams, kad ieslēdzat sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmu un ekrāna sākumlapā izvēlaties:
- "Info" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Information Channels" -->
- "Account Information" -->
- "Car Pairing Code"
Ja Jūsu automobilī nav redzama mape "Account Information", Jums ir nepieciešams atjaunināt kanālu sarakstu.
Lai to izdarītu, sekojiet šīm norādēm sava automobiļa navigācijas sistēmā: nospiediet "Settings" --> "NissanConnect Services" --> "Edit Channel List" --> "Update Channel List" --> "Yes". Pēc pāriešanas atpakaļ uz "Account Information", pārī savienošanas kodam vajadzētu parādīties.
NAV REDZAMS PĀRĪ SAVIENOŠANAS KODS. KO DARĪT?
Pārliecinieties par to, lai tiktu pareizi ievērots iestatīšanas process un lai Jūsu automobilim būtu labs tīkla pārklājums!
Ja Jūsu automobiļa ekrānā nav redzama mape "Account Information", nepieciešams atjaunināt kanālu sarakstu ("Update Channel List").
Lai to izdarītu, sekojiet šīm norādēm sava automobiļa navigācijas sistēmas ekrānā:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Information Channel" -->
- "Edit Channel List" -->
- "Update Channel List" -->
- "Yes"
Tagad pārī savienošanas kodam būtu jābūt redzamam.
Vai varu izveidot lietotāja kontu, izmantojot automobiļa informācijas un izklaides sistēmu?
Nē, Jūs nevarat izveidot lietotāja kontu, izmantojot automobiļa informācijas un izklaides sistēmu.
Kad cenšos reģistrēties, saņemu kļūdas paziņojumu. Kāpēc?
Pastāv vairāki iemesli, kādēļ tā varētu būt, piemēram, Jūsu automobilis varētu būt reģistrēts citā kontā. Jūsu e-pasta adrese var būt jau reģistrēta. Tāpat ir iespējams, ka Jūsu parole neatbilst prasībām.
Ja sastopaties ar problēmām, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, zvanot uz tālruņa numuru: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs) darba dienās no plkst. 09.00 līdz 17.00 (izņemot svētku dienas)! Jūs varat arī izmantot šo saiti, lai aizpildītu pieteikumu tiešsaistē, vai tērzēt ar mums reāllaikā.
Cik ilgs ir reģistrācijas process?
Reģistrācijai un pārī savienošanas procesam nevajadzētu būt ilgākam par 15 minūtēm.
Visu pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām. Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu un ka Jūsu viedtālruņa lietotne ir atsvaidzināta!
Tāpat Jūs varat aizvērt lietotni un atvērt to atkārtoti.
Pēc 24 stundām Jūs varat ieiet sadaļā "Profile" --> "Vehicle Data", un apakšsadaļā "Statuss" būs norādīts "Activated".
Ja nav aktivizēti visi pakalpojumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu!
Vai, lai reģistrētos, nepieciešams Bluetooth savienojums?
Lai reģistrētu savu automobili, Jums nav nepieciešams Bluetooth savienojums.
Lai reģistrētos un savienotu pārī savu automobili ar savu viedtālruni, Jums nepieciešams:
- Jūsu viedtālrunis ar labu tīkla pārklājumu.
- Atrasties savā automobilī un pārliecināties, ka Jūsu automobilis ir vietā ar labu tīkla pārklājumu.
Kas man jādara, ja nesaņemu apstiprinājuma e-pasta vēstuli?
Pāris minūšu laikā pēc konta izveidošanas Jūsu e-pasta iesūtnē jābūt apstiprinājuma e-pasta vēstulei.
Pārliecinieties, ka Jūsu e-pasta adrese ir pareizi ievadīta!
Ja apstiprinājuma e-pasta vēstule nav Jūsu e-pasta iesūtnē, lūdzu, pārbaudiet citas mapes (piemēram, mēstuļu mapi)!
Ja tas nelīdz, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, zvanot uz tālruņa numuru: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs) darba dienās no plkst. 09.00 līdz 17.00 (izņemot svētku dienas)! Jūs varat arī izmantot šo saiti, lai aizpildītu pieteikumu tiešsaistē, vai tērzēt ar mums reāllaikā.
Pakalpojumu aktivizēšana
Cik ilgi jāgaida līdz pakalpojumi tiks aktivizēti?
Visu pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām.
Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu un ka Jūsu viedtālruņa lietotne ir atsvaidzināta!
Tāpat Jūs varat aizvērt lietotni un atvērt to atkārtoti.
Pēc 24 stundām Jūs varat ieiet sadaļā "Profile" --> "Vehicle Data", un apakšsadaļā "Statuss" būs norādīts "Activated".
Ja nav aktivizēti visi pakalpojumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu!
Kur var iepazīties ar līguma noteikumiem un nosacījumiem?
Ja Jums ir piekļuve lietotnei savā viedtālrunī, Jūs varat pārlūkot savu profilu un sadaļā "About" aplūkot "Terms of use" un "Terms & Conditions".
Kā varu aktivizēt pakalpojumus?
Lai aktivizētu pakalpojumus, Jums nepieciešams izveidot savienojumu starp Jūsu automobili un Jūsu NissanConnect Services viedtālruņa lietotni.
- Vispirms savā viedtālrunī, lūdzu, lejupielādējiet NissanConnect Services lietotni un reģistrējieties, lai izveidotu kontu!
- Tad Jums jāievada sava automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs.
- Pēc tam, kad esat ievadījis sava automobiļa šasijas numuru (VIN), ieslēdziet sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmu un ekrāna sākumlapā izvēlieties sekojošo: "Info" --> "NissanConnect Services" --> "Information Channels" --> "Account Information" --> "Car Pairing Code"!
- Lūdzu, ievadiet pārī savienošanas kodu savā viedtālruņa lietotnē!
- Kad esat to izdarījis, viss nepieciešamais ir paveikts.
Ja Jūsu automobilī nav redzama mape "Account Information", Jums nepieciešams atjaunināt kanālu sarakstu. Lai to izdarītu, sekojiet norādēm sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānā:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Information Channel Settings" -->
- "Edit Channel List" -->
- "Update Channel List" -->
- "Yes"
Pēc pāriešanas atpakaļ uz "Account Information" --> "Car Pairing Code", būtu jāparādās pārī savienošanas kodam.
ESMU IEGĀDĀJIES LIETOTU NISSAN AUTOMOBILI. KĀ ES VARU AKTIVIZĒT PAKALPOJUMUS?
Ja esat iegādājies lietotu Nissan automobili, pirmkārt, lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis ir savietojams ar NissanConnect Services lietotni! Ja tas ir savietojams, Jūs varat sekot tādam pašam automobiļa un viedtālruņa pārī savienošanas procesam kā jaunam automobilim. Detalizēti darbību soļi ir norādīti šeit.
Ja Jūs saņemat paziņojumus par kļūdu, iespējams, Jūsu automobilis joprojām ir savienots ar iepriekšējā tā īpašnieka kontu. Lai šo problēmu atrisinātu, Jūs varat:
- Sazināties ar iepriekšējo automobiļa īpašnieku un palūgt viņu atsaistīt automobili no viņa konta.
- Sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, kas Jums palīdzēs atrisināt šo situāciju.
Esmu iegādājies lietotu Nissan automobili un nevaru aktivizēt pakalpojumus.
Ja turpināt saņemt paziņojumus par kļūdu, iespējams, Jūsu automobilis joprojām ir savienots pārī ar iepriekšējā Jūsu automobiļa īpašnieka kontu. Lai šo problēmu atrisinātu, Jūs varat:
- Sazināties ar iepriekšējo automobiļa īpašnieku un palūgt viņu atsaistīt automobili no viņa konta.
- Sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, kas Jums palīdzēs atrisināt šo situāciju.
Kā aplūkot, kuri pakalpojumi ir pieejami manā Nissan automobilī?
Pēc tam, kad Jūsu automobilis ir savienots ar Jūsu viedtālruņa NissanConnect Services lietotni, Jūs varat noteikt pieejamos pakalpojumus, nospiežot uz iepirkumu ratiņu ikonas, kas redzama aplikācijas sākuma ekrāna augšējā labajā stūrī. Jūs tiksiet novirzīts uz Nissan Store, un Jums tiks parādīts Jūsu automobilī pašlaik pieejamo pakalpojumu saraksts.
Pēc tam Jūs varat nospiest uz katra pakalpojuma, lai veiktu šādas darbības:
- izlasītu aprakstu,
- redzētu pakalpojuma beigu datumu,
- deaktivizētu/atkārtoti aktivizētu abonementu,
- lejupielādētu noteikumus un nosacījumus.
Automobiļa pievienošana
Kā pievienot automobili savai NissanConnect Services lietotnei?
Jūs varat pievienot savu Nissan automobili savā NissanConnect Services lietotnē divos soļos:
1. Ievadiet sava automobiļa šasijas numuru (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numuru! Automobiļa šasijas numuru (VIN) Jūs varat redzēt sava automobiļa reģistrācijas dokumentos, garantijas bukletā vai uz sava automobiļa.
2. Iegūstiet pārī savienošanas kodu, ko ievadīt sava viedtālruņa lietotnē, sava automobiļa izklaides un informācijas sistēmas ekrānā veicot sekojošas darbības:
- "Info" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Information Channels" -->
- "Account Information" -->
- "Car Pairing Code"
Ja Jūsu automobilī nav redzama mape "Account Information", Jums ir nepieciešams atjaunināt kanālu sarakstu. Lai to izdarītu, sekojiet sekojošām norādēm sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānā:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Information Channel Settings" -->
- "Edit Channel List" -->
- "Update Channel List" -->
- "Yes"
Pēc pāriešanas atpakaļ uz "Account Information" --> "Car Pairing Code", būtu jāparādās pārī savienošanas kodam.
Kā pārslēgties starp automobiļiem, ja manā NissanConnect Services lietotnē ir vairāk par vienu Nissan automobili?
Pārslēgšanos starp automobiļiem var veikt no Jūsu NissanConnect Services lietotnes sākuma ekrāna.
Lietotnes sākuma ekrāna augšējā kreisajā stūrī nospiediet uz automobiļa nosaukuma (piemēram, Juke, LEAF, Navara vai cita automobiļa modeļa nosaukuma)!
Parādīsies saraksts ar visiem automobiļiem, kas pašlaik ir pievienoti Jūsu kontam, un Jūs varēsiet pārslēgties no viena uz otru.
Kā var dzēst automobili no lietotnes?
Jūs varat dzēst Nissan automobili no sava viedtālruņa lietotnes sadaļā "Profile" --> "Vehicle data", nospiežot uz tā automobiļa, kuru vēlaties dzēst, un pēc tam nospiežot pogu "Remove this Vehicle from the App". Šī darbība deaktivizēs visus pakalpojumus attiecīgajam automobilim.
Pakalpojumu deaktivizēšana
Kurus pakalpojumus var deaktivizēt un kā?
Jūs varat deaktivizēt savienojamības pakalpojumus, sava viedtālruņa lietotnes sadaļā "Profile" izvēloties automobili, kuru vēlaties deaktivizēt, un nospiežot pogu "Deactivate".
Lūdzu, ņemiet vērā, ka Jūs nevarat deaktivizēt atsevišķas funkcijas, tiks deaktivizētas visas NissanConnect Services funkcijas.
Kā es varu zināt, ka pakalpojumi ir deaktivizēti?
Apstiprinot, ka Jūsu automobilis ir sekmīgi deaktivizēts, Jūs savas viedtālruņa lietotnes sākuma ekrānā neredzēsiet nekādu informāciju.
Ja joprojām ir redzama informācija par Jūsu Nissan automobili (nobraukums, aizslēgšanas statuss, u. c.), tas nozīmē, ka Jūsu automobilis joprojām ir aktivizēts.
Lūdzu, caur lietotni sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu, ja Jums neizdodas deaktivizēt automobili!
Esmu iegādājies lietotu Nissan automobili. Kā varu aktivizēt pakalpojumus?
Ja esat iegādājies lietotu Nissan automobili, ir iespējams, ka iepriekšējais tā īpašnieks ir noņēmis šo automobili no savas viedtālruņa lietotnes konta.
Lai to pārbaudītu, Jums vajadzēs pievienot automobili sava viedtālruņa lietotnei, veicot šeit norādītos 5 aktivācijas procesa soļus.
Ja problēmu neizdodas atrisināt, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu!
Vai ir iespējams atkal aktivizēt pakalpojumus, ja reiz tie jau tikuši deaktivizēti?
Ir iespējams atkārtoti aktivizēt pakalpojumus pat pēc to deaktivizācijas.
Jūs varat aktivizēt savienojamības pakalpojumus, apmeklējot savas viedtālruņa lietotnes sadaļu "Profile", izvēloties automobili, kuru vēlaties aktivizēt, un nospiežot "Activate".
Ja Jums nav konta, Jums vajadzēs veikt 5 reģistrācijas procesa soļus, lai savienotu savu automobili ar savu viedtālruņa lietotni.
Ja Jums jau ir konts, Jūs varat atkārtoti aktivizēt pakalpojumus, kad esat pierakstījies savā kontā.
Es vēlos uz laiku deaktivizēt datu pārsūtīšanas funkcionalitāti. Vai tas ir iespējams?
Jūs vienmēr varat pārtraukt datu koplietošanu.
Ikreiz, iedarbinot automobili, tas jautā autovadītājam, vai atļaut datu koplietošanu. Vienkārši nospiediet pogu "Decline", un Jūsu dati netiks koplietoti ar Jūsu NissanConnect Services lietotni.
Jebkurā laikā Jūs varat arī pārtraukt koplietot datus, sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānā izvēloties:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Privacy Mode Setting" -->
- "Decline"
Tas pārtrauks datu nosūtīšanu uz Jūsu NissanConnect Services lietotni.
VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA
Vispārīga informācija
Mana automobiļa dati NissanConnect Services lietotnē ir novecojuši vai vispār nav redzami. Kāpēc tā?
Jūsu automobilim jābūt ar labu tīkla pārklājumu, lai nosūtītu informāciju uz Jūsu NissanConnect Services lietotni.
Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu un pavelciet lejup, lai atsvaidzinātu sava viedtālruņa lietotni un atjauninātu informāciju!
Es vēlos pārdot savu automobili. Kā varu izdzēst savus datus?
Jūs varat no lietotnes attālināti izdzēst datus:
- Nospiediet uz sadaļas "Profile", kas atrodas Jūsu viedtālruņa lietotnes sākuma ekrānā!
- Nospiediet uz automobiļa (piem., Juke, LEAF vai cita)!
- Pārlūkojiet lejup un nospiediet "Delete Vehicle Data"!
Pēc apstiprināšanas tiks izdzēsti visi Jūsu automobiļa vēsturiskie dati. Tas ietver tādu informāciju kā agrākos galamērķus, radio iestatījumus un citu.
Pārliecinieties, ka Jūs lietotnē deaktivizējat pakalpojumus, nospiežot "Deactivate" un tad "Unlink", lai atsaistītu savu automobili no lietotnes konta!
Jaunajam automobiļa īpašniekam būs jāpievieno automobilis savam kontam, un viņš neredzēs Jūsu agrāko braucienu datus.
Kuros viedtālruņos var izmantot NissanConnect Services lietotni?
NissanConnect Services lietotne ir savietojama ar vairumu iOS un Android viedtālruņu:
- Ar visiem iPhone, iPad vai iPod Touch ar iOS 11.0 vai jaunāku.
- Android ierīces gadījumā, lūdzu, apskatiet informāciju Google Play veikalā!
Pirms lejupielādējat NissanConnect Services lietotni, lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu viedierīcei ir instalēti jaunākie programmatūras atjauninājumi!
KĀ ES VARU ATIESTATĪT SAVA AUTOMOBIĻA INFORMĀCIJAS UN IZKLAIDES SISTĒMU UZ RŪPNĪCAS IESTATĪJUMIEM?
Lai atiestatītu savu automobili uz rūpnīcas iestatījumiem, nospiediet:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default"
Kas ir NissanConnect Services lietotne?
NissanConnect Services lietotne sniedz Jums iespēju attālināti, no sava viedtālruņa pārvaldīt noteiktas sava automobiļa funkcijas un apskatīt informāciju par savu automobili.
KURĀS VALSTĪS VARU LIETOT NISSANCONNECT SERVICES?
Valstis, kurās ir pieejams NissanConnect Services: Vācijā, Šveicē, Čehijas Republikā, Apvienotajā Karalistē, Portugālē, Spānijā, Īrijā, Itālijā, Beļģijā, Francijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Austrijā, Kiprā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Latvijā, Lietuvā, Norvēģijā, Zviedrijā, Krievijā, Albānijā, Bosnijā un Hercegovinā, Bulgārijā, Horvātijā, Grieķijā, Islandē, Maķedonijā, Maltā, Moldovā, Melnkalnē, Rumānijā, Serbijā, Slovēnijā.
Kuri Nissan automobiļu modeļi ir aprīkoti ar NissanConnect Services?
Nospiediet šeit, lai aplūkotu, kuri Nissan automobiļu modeļi ir aprīkoti ar NissanConnect Services!
Es nevaru izmantot pakalpojumus. Kāpēc tā?
Viena no biežāk sastopamākajām problēmām ir saistīta ar vāju tīkla pārklājumu – tas tāpēc, ka NissanConnect Services lietotnes darbībai ir nepieciešams stabils interneta savienojums.
Iespējams, Jūs atrodaties teritorijā, kur Jūsu mobilo sakaru operators nenodrošina spēcīgu datu signālu. Ja signāls ir vājš, var periodiski pazust interneta savienojums, kā rezultātā dažas NissanConnect Services lietotnes funkcijas var nedarboties kā nākas.
Vai, lai lietotu NissanConnect Services lietotni, man jāizveido lietotāja konts?
Jā, lai izmantotu NissanConnect Services lietotni, Jums ir jāizveido konts. Jūs varat izveidot kontu tieši lietotnē.
VAI NISSANCONNECT SERVICES PAKALPOJUMI IR PIEEJAMI BEZ MAKSAS?
Daži NissanConnect Services pakalpojumi vienmēr ir pieejami bez maksas, savukārt citi ir par maksu. Nospiediet šeit, lai uzzinātu vairāk!
NissanConnect Services lietotne
Kur varu lejupielādēt lietotni?
NissanConnect Services lietotni var lejupielādēt no Apple App Store un Google Play Store. Uzziniet vairāk, nospiežot šeit!
Kāda informācija ir nepieciešama, lai izveidotu kontu?
Lai izveidotu kontu, viss, kas nepieciešams, ir Jūsu vārds, e-pasta adrese un dzīves vietas valsts. Pēc šo datu ievades Jūs tiksiet lūgts verificēt savu e-pasta adresi, nospiežot uz saites, kas tiks nosūtīta uz Jūsu norādīto e-pasta adresi. Noteikti pārbaudiet sava e-pasta mēstuļu mapi!
Pēc cik ilga laika varēšu sākt izmantot lietotni?
NissanConnect Services lietotnes lejupielādei un konta izveidošanai nevajadzētu aizņemt vairāk par 10 minūtēm, bet tas ir atkarīgs arī no Jūsu lejupielādes ātruma.
Kad esat savienojis pārī savu automobili ar savu viedtālruni, pilnai pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām.
Pārliecinieties, ka Jūsu automobilis turpina atrasties vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Lietotnē netiek pieņemts mans lietotājvārds un parole. Kā man rīkoties?
PĀRBAUDIET SAVA E-PASTA ADRESI UN PAROLI!
Lūdzu, vēlreiz pārbaudiet, vai Jūs izmantojat pareizo lietotājvārdu un paroli! Ja tie ir nepareizi uzrakstīti, Jūs varat saņemt paziņojumu par kļūdu.
PĀRBAUDIET INTERNETA SAVIENOJUMU!
Pārliecinieties, ka Jūsu viedierīcei ir labs interneta savienojums! Mēģiniet pieslēgties Wi-Fi tīklam, ja Jūsu mobilā tīkla pārklājuma zona ir vāja!
ATIESTATIET PAROLI!
Mēģiniet atiestatīt paroli, nospiežot uz "Forgot your password?"!
Kā izmantot funkciju "Virtual Personal Assistant" ("Virtuālais personiskais asistents")?
Uzsāciet sarunu ar frāzi: "Ok, Google, ask Nissan...", izmantojot Google Assistant vai ar frāzi: "Alexa, ask Nissan...", izmantojot Amazon Alexa!
Kad ir izveidots savienojums, Jūs varat izmantot dažādas komandas.
Kāpēc nevaru ieiet NissanConnect Services lietotnē?
Vispirms jāpārbauda Jūsu Wi-Fi vai datu savienojums, jo Jums nepieciešams interneta savienojums, lai lietotne strādātu kā nākas.
Tāpat, lūdzu, pārbaudiet, vai esat pilnībā pabeidzis reģistrācijas procesu, jo pretējā gadījumā, iespējams, pieteikšanās nebūs sekmīga!
Kāda informācija ir nepieciešama, lai aktivizētu NissanConnect Services?
Kad esat izveidojis kontu, viss, kas Jums ir nepieciešams, lai saņemtu sava automobiļa un viedtālruņa pārī savienošanas kodu, ir Jūsu automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs, un Jums, aktivizējot pakalpojumus, jāatrodas savā automobilī.
Kādas ir minimālās programmatūras versiju prasības Android / Apple viedtālruņiem, lai lietotne strādātu pareizi?
NissanConnect Services ir savietojams:
- Ar visiem iPhone, iPad vai iPod Touch ar iOS 11.0 vai jaunāku.
- Ar visām Android ierīcēm ar Android 4.3 un jaunāku.
Dažas lietotnes iezīmes nav redzamas un tās nevar izmantot. Kāpēc tā, ko iesākt?
Kad esat savienojis pārī savu automobili ar viedtālruni, pilnai pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām. Pārliecinieties, ka Jūsu automobilis turpina atrasties vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Pēc pārī savienošanas koda ievadīšanas un noteikumu un nosacījumu pieņemšanas, es nevaru pievienot savu automobili, lai pabeigtu procesu. Ko iesākt?
Ja Jums rodas problēmas, pievienojot lietotnē savu automobili:
- Pārliecinieties, ka veicāt 5 pārī savienošanas procesa soļus!
- Vēlreiz pārliecinieties, ka neesat nepareizi ievadījis savu automobiļa šasijas numuru (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numuru!
- Pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Ja problēmu neizdodas atrisināt, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu!
Datu aizsardzība
Kā tiek uzglabāti mani personas dati un cik ilgi?
ES iedzīvotāju personas datu apstrādi regulē VDAR (Vispārīgā datu aizsardzības regula), NissanConnect Services lietotne un viss saistītais datu lietojums atbilst VDAR regulai.
Mans viedtālrunis ir nozagts. Kā nodrošināt, ka mani personas dati ir drošībā?
Ja ir nozagts Jūsu viedtālrunis, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu! Viņi palīdzēs Jums attālināti atsaistīt Jūsu automobili no Jūsu konta. Tad Jūsu automobiļa dati nebūs pieejami, izmantojot lietotni.
KĀ ES VARU IZDZĒST VISU MANĀ AUTOMOBILĪ SAGLABĀTO PERSONAS INFORMĀCIJU?
Jūs varat izdzēst visus savus personas datus, tostarp iepriekšējo braucienu informāciju, lietotnē nospiežot uz profila sadaļas un tad izvēloties savu automobili sadaļā "Vehicle Data". Pēc tam izvēlieties "Delete vehicle data"!
Jūs varat arī atiestatīt sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmu uz rūpnīcas iestatījumiem, rīkojoties sekojoši:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Reset All NissanConnect Svcs. Settings to Default"
Kur var iepazīties ar noteikumiem un nosacījumiem un privātuma politiku?
Jūs varat izlasīt noteikumus sava viedtālruņa lietotnes profila sadaļā un varat tos lejupielādēt arī no Nissan mājaslapas NissanConnect Services sadaļā.
Kas notiek, ja noraidu privātuma uznirstošo paziņojumu (tas parādās, kad iedarbinu savu automobili)?
Nospiežot pogu "Decline", automātiski aktivizējas privātuma režīms. Tas nozīmē, ka Jūs pārtrauksiet kopīgot datus, kas tiek sūtīti uz NissanConnect Services lietotni.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka tādi pakalpojumu dati kā ārkārtas zvans joprojām būs aktīvi!
Piezīme: NissanConnect Services lietotne rādīs "Privacy Mode", un automobiļa dati lietotnē netiks atjaunināti.
Vai man jāievada parole ikreiz, kad piesakos?
Ja Jūs esat izrakstījies no lietotnes, tad, pierakstoties, Jums būs jāievada sava parole. Taču pēc tam Jūsu pierakstīšanās saglabāsies vairākas nedēļas.
Lietotnes atjauninājumu vai problēmu gadījumā Jūs varat tikt izrakstīts no sistēmas.
Drošība
Kāpēc netiek pieņemta mana parole?
Lūdzu, pārliecinieties, ka pareizi ievadāt savu paroli un korekti lietojat lielos un mazos burtus! Ja kļūda turpina parādīties, Jūs varat atiestatīt savu paroli, nospiežot uz "Forgot your password?" savas NissanConnect Services lietotnes pieteikšanās ekrānā. Pāris minūtes pēc jaunās paroles pieprasīšanas Jums vajadzētu saņemt e-pasta ziņojumu.
Esmu aizmirsis savu 4 ciparu PIN kodu. Ko darīt?
Ja esat aizmirsis savu 4 ciparu PIN kodu, lūdzu, sava viedtālruņa lietotnes profila sadaļā, nospiežot uz sava automobiļa modeļa, izvēlieties "New security code", un Jums tiks sniegtas norādes jauna PIN koda izveidošanai!
Lūdzu, ņemiet vērā, ka, lai izveidotu jaunu PIN kodu, Jums ir jābūt iespējai piekļūt savam automobilim!
Vai vēl kāds var piekļūt manai viedtālruņa lietotnes kontā saglabātajai informācijai?
Nē, Jūsu kontā saglabātā informācija ir privāta.
Ja Jūsu viedtālruņa lietotnes kontam ir pieeja arī citām personām, lūdzu, ņemiet vērā, ka tās varēs aplūkot visu informāciju Jūsu kontā!
Ja Jums ir aizdomas, ka kādam varētu būt piekļuve Jūsu kontam, kam tai nevajadzētu būt, lūdzu, nomainiet paroli atbilstoši lietotnes procedūrai!
Kas ir 4 ciparu PIN kods?
4 ciparu PIN kods ir pieejas kods, lai papildus aizsargātu Jūsu automobili pret jebkādu potenciāli ļaunprātīgu izmantošanu. Tas, piemēram, nepieļaus, ka kāds ar piekļuvi Jūsu viedtālrunim Jūsu vietā atslēdz Jūsu automobili.
Viedtālruņa lietotne lūgs Jūs ievadīt 4 ciparu PIN kodu ikreiz, kad kāds vēlēsies aizslēgt vai atslēgt Jūsu automobili.
KĀ VARU BLOĶĒT SAVU LIETOTNI GADĪJUMĀ, JA MANS VIEDTĀLRUNIS TIEK NOZAGTS VAI PAZŪD?
Ja Jūsu viedtālrunis ir nozagts, lūdzu, savā automobilī ieslēdziet privātuma režīmu!
- Ikreiz, iedarbinot automobili, tas jautās autovadītājam, vai atļaut datu koplietošanu. Vienkārši noraidiet datu koplietošanu, un Jūsu dati netiks kopīgoti ar Jūsu NissanConnect Services lietotni!
- Jūs varat arī jebkurā laikā pārtraukt koplietot datus, sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmā izvēloties:
- "Settings" -->
- "NissanConnect Services" -->
- "Privacy Mode Settings" -->
- "Decline"
Privātuma režīma paziņojuma noraidīšana pārtrauks datu saņemšanu Jūsu NissanConnect Services lietotnē.
Ja nepieciešams, lūdzu, sazinieties ar mūsu klientu apkalpošanas dienestu! Viņi palīdzēs Jums atsaistīt Jūsu automobili no Jūsu konta.
Citi lietotāji
Vai es varu saistīt NissanConnect Services lietotni ar automobili, kas man nepieder?
Lai sasaistītu viedtālruņa lietotnes kontu ar automobili, Jums jābūt tā atslēgām un jāatrodas automobilī. Tad Jūs varat veikt automobiļa un viedtālruņa pārī savienošanas procesu, taču Jums jāsaņem apstiprinājums no automobiļa īpašnieka piesaistīt automobili savam kontam.
Vai NissanConnect Services lietotni var izmantot vairāk nekā vienam automobilim?
Jā, Jūs varat pievienot neierobežotu automobiļu skaitu savai NissanConnect Services lietotnei.
Jūs varat pievienot papildu automobiļus, nospiežot sava viedtālruņa lietotnes sākuma ekrāna kreisajā augšējā stūrī uz Jūsu esošā automobiļa modeļa nosaukuma (piemēram, Juke, Qashqai vai cita) un tad uz nospiest "Add your vehicle".
Automobili var vienlaikus piesaistīt tikai vienam kontam.
Balss atpazīšana
Vai varu tieši no sava automobiļa lietot sava tālruņa balss asistentu?
Jā, Jums tikai savā viedtālrunī jāiespējo Siri vai Google Assistant. Pārliecinieties, ka Jūsu viedtālruņa iestatījumos ir iespējots arī balss asistents! Lai aktivizētu, jānospiež un jāpietur balss komandu poga uz stūres.
Kā lietot balss atpazīšanas funkcionalitāti?
Lai aktivizētu balss atpazīšanas pogu, īsi nospiediet uz stūres esošo pogu! Pēc tam, kad poga ir nospiesta, sistēma ieteiks, kā pateikt savu pieprasījumu, lai būtu vislabākie rezultāti.
Ielu navigācijai, lai rezultāti būtu vislabākie, izmantojiet ielas adresi, ietverot pilsētu! Piemērs: "Go to 10 Downin Street, London!"
Interešu objektiem, lai rezultāti būtu vislabākie, savās komandās pieminiet arī pilsētu! Piemērs: "Find Twickenham Stadium in London!"
SAVIENOJAMĪBA
Apple CarPlay
Apple CarPlay nedarbojas. Ko darīt?
Ja Apple CarPlay nedarbojas, Jums jāpārliecinās par sekojošo:
- Vai Jūs lietojat oriģinālu, savietojamu vadu?
- Vai iPhone iestatījumos ir aktivizēts Siri?
- Vai ir pieņemts uznirstošais paziņojums, kad savienojat savu iPhone ar vadu?
- Vai Jūsu izmantotais vads ir tīrs?
- Vai Jūsu viedtālruņa vāciņš, ja tāds tiek lietots, ļauj pilnībā pievienot vadu?
- Vai uzlādes pieslēgvieta ir tīra, un putekļi netraucē pievienot vadu?
Kā varu savā automobilī aktivizēt Apple CarPlay?
Kad pirmo reizi savienojat savu viedtālruni ar savu automobili, Jūs saņemsiet uznirstošu paziņojumu. Jums jautās, vai vēlaties izveidot savienojumu ar savu automobili.
Stūres rata un skaļuma vadības pogas nestrādā sinhroni ar viedtālruni. Kā to labot?
Stūres rata pogas nevar kontrolēt Jūsu viedtālruni. Kad spoguļojat sava viedtālruņa ekrānu uz automobiļa izklaides un informācijas sistēmas ekrāna, Jūsu lietotni un izvēlni var pārvaldīt pieskaroties, tādā pašā veidā kā Jūsu viedtālruni.
Kad lietoju Apple CarPlay, tas regulāri atslēdzas. Ko iesākt?
Lūdzu, pārbaudiet savienojumu ar vadu un pārliecinieties, ka vads ir saderīgs un tīrs! Pārliecinieties, ka uzlādes pieslēgvieta ir tīra un ka putekļi netraucē pieslēgt vadu!
Lūdzu, pārliecinieties arī, ka lietojat ražotāja oriģinālo vadu!
Vai, lai lietotu Apple CarPlay, Siri ir jābūt iespējotam?
Jā, lai izmantotu pilnu Apple CarPlay funkcionalitāti, nepieciešams iespējot Siri savas iOS ierīces iestatījumos. Tomēr, kad izveidojat savienojumu ar Apple CarPlay, tam būtu jānotiek automātiski.
Es savienoju savu viedtālruni ar Apple CarPlay, bet uz ekrāna es neredzu visas sava viedtālruņa lietotnes. Kāpēc tā?
Ne visas Jūsu viedtālruņa lietotnes ir savietojamas ar Apple CarPlay. Jūsu automobilis rādīs tikai tās, kas ir savietojamas ar Apple CarPlay. Jūs varat apskatīt visas ar Apple CarPlay savietojamās lietotnes šeit.
Vai varu izvēlēties savā viedtālrunī lietotnes, kuras rādīt un izmantot automobilī?
Jūsu automobilis rādīs visas ar Apple CarPlay savietojamās lietotnes. Jūs varat izvēlēties no parādītajām un lietot tās pēc saviem ieskatiem.
Vai varu savā automobilī izmantot Siri?
Jā, Jums tikai sava viedtālruņa iestatījumos jāiespējo Siri. Pēc tam nospiediet un pieturiet balss komandu pogu uz sava automobiļa stūres!
Kā aktivizēt Siri?
Lai aktivizētu Siri, savā Apple CarPlay nodrošinošā automobilī Jums uz stūres jānospiež un jāpietur balss komandu poga.
Android Auto
Vai no sava Android viedtālruņa varu lietot Apple CarPlay?
Ja Jums ir Android ierīce, Jūs varat izmantot Android Auto funkciju. Apple CarPlay nav savietojams ar ierīcēm, kas nav iOS ierīces.
Android Auto nedarbojas. Ko darīt?
Ja Android Auto nestrādā, Jums jāpārliecinās par sekojošo:
- Vai esat lejupielādējis Android Auto lietotni no Google Play Store, ja Jūsu Android ierīce ir Android 9 vai vecāka? Ja atjauninājāt vecāku Android uz Android 10, Jums arī jālejupielādē Android Auto lietotne.
- Vai Jūs lietojat oriģinālu, savietojamu vadu?
- Vai Jūsu izmantotais vads ir tīrs?
- Vai Jūsu viedtālruņa vāciņš, ja tāds tiek lietots, ļauj pilnībā pievienot vadu?
- Vai uzlādes pieslēgvieta ir tīra, un putekļi netraucē pievienot vadu?
Kad lietoju Android Auto, tas regulāri atslēdzas. Ko iesākt?
Lūdzu, pārbaudiet savienojumu ar vadu un pārliecinieties, ka vads ir saderīgs un tīrs! Pārliecinieties, ka uzlādes pieslēgvieta ir tīra un ka putekļi netraucē pieslēgt vadu!
Lūdzu, pārliecinieties arī, ka lietojat ražotāja oriģinālo vadu!
Kā varu aktivizēt Google Assistant?
Lai aktivizētu Google Assistant, savā Android Auto nodrošinošā automobilī Jums uz stūres jānospiež un jāpietur balss komandu poga.
Vai varu lietot Android Auto bez USB vada?
Nē, Jūs nevarat lietot Android Auto bez USB vada, un Nissan iesaka izmantot ražotāja oriģinālo vadu.
Jums jāsavieno Jūsu viedtālrunis ar automobili un jāpārliecinās, ka Jūsu viedtālrunī ir instalēta Android Auto lietotne, ja Jūsu viedtālrunis ir Android 9 vai vecāks.
Android Auto lietotni var lejupielādēt no Google Play Store.
Es savienoju savu viedtālruni ar Android Auto, bet uz ekrāna es neredzu visas sava viedtālruņa lietotnes. Kāpēc tā?
Vai varu izvēlēties savā viedtālrunī tās lietotnes, kuras rādīt un izmantot automobilī?
Jūsu automobilis rādīs visas ar Android Auto savietojamās lietotnes. Jūs varat izvēlēties no parādītajām un lietot tās pēc saviem ieskatiem.
Vai varu savā automobilī lietot Google Assistant?
Jā, Jums vienīgi iestatījumos jāiespējo Google Assistant un tad jānospiež un jāpietur balss komandu poga uz Jūsu automobiļa stūres.
KARTES UN INFORMĀCIJA PAR SATIKSMI REĀLLAIKĀ
Informācija par satiksmi reāllaikā
Kādas ir informācijas par satiksmi reāllaikā priekšrocības?
Šī funkcija sniegs Jums informāciju par satiksmi reāllaikā, kā arī parādīs, Jūsu ērtībām izmantojot krāsu kodējumu, sastrēgumu vietas un problēmsituācijas uz ceļa. Tā ir viegli pārskatīt brauciena informāciju un noskaidrot esošos ceļa un satiksmes apstākļus.
Izvēloties galamērķi, tiek ņemta vērā satiksmes stāvokļa situācija. Piedāvātais brauciens tiks optimizēts, lai pēc iespējas ātrāk Jūs varētu nonākt tur, kur vēlaties būt.
Cik aktuāla ir parādītā informācija?
Informācija par satiksmi tiek atspoguļota reāllaikā un nepārtraukti saņem atjauninājumus, taču, ja pazustu signāls, tad līdz brīdim, kad karte varētu atjaunot savienojumu, tā saglabās pēdējo atjauninājumu.
Interešu objekti
Kas ir "mani interešu objekti" ("Personal POI")?
Ir aptuveni 50 miljoni saglabātu atrašanās vietu, kurām iespējams ērti piekļūt tieši no Jūsu automobiļa bez nepieciešamības veikt jebkādu izpēti.
Tas ļauj Jums viegli atrast interešu objektus (piemēram, restorānus, degvielas uzpildes stacijas, lielveikalus) un tos iekļaut savā maršrutā.
Šī funkcija atvieglos pārvietošanos neatkarīgi no tā, vai braucat pa nepazīstamu apvidu vai izpētāt sen zināmu.
Vai varu saglabāt savus interešu objektus?
Jūs varat pievienot savus interešu objektus sava automobiļa izklaides un informācijas sistēmā, pievienojot tos savai adrešu grāmatai.
To var izdarīt sekojoši:
- "Map" -->
- "Destination" -->
- "Address book" -->
- "Add New" -->
- "Street Address" -->
- "Ok"
Jūsu adrešu grāmatai var piekļūt no ekrāna sākumlapas, kur būs pieejami Jūsu saglabātie interešu objekti.
Navigācijas sistēmas karšu atjaunināšana
Kā var atjaunināt navigācijas sistēmas kartes?
Ja Jūsu automobilis ir savietojams ar NissanConnect Services, lūdzu, atveriet šo saiti, lai lejupielādētu karšu atjauninājumus!
Ja nav, lūdzu, pārlūkojiet informāciju šajā saitē, lai noskaidrotu, ar kādu informācijas un izklaides sistēmu ir aprīkots Jūsu automobilis un kurš ir pareizais kartes atjauninājums lejupielādei!
Kā tikšu informēts par atjauninātām kartēm?
Kad ir pieejams jauns kartes atjauninājums, Jūs saņemsiet uznirstošu paziņojumu sava automobiļa informācijas un izklaides ekrānā ar nosacījumu, ka ir iestatīts reģions.
Vai mana automobiļa navigācijas sistēmā kartes tiks atjauninātas automātiski?
Jā, tās tiks atjauninātas automātiski, ja būsiet izvēlējies "Favorite Region".
Jūs sava automobiļa ekrānā saņemsiet paziņojumu. Lūdzu, pārliecinieties, ka pieņemat atjauninājumu, lai Jūsu automobiļa navigācijas sistēmas kartes būtu atjauninātas!
Galamērķa nosūtīšana uz automobili
Kādas priekšrocības ir galamērķa nosūtīšanai uz automobili?
Jūs varat izmantot iespēju nosūtīt galamērķi uz automobili ("Destination Send-to-Car") ikreiz, kad vēlaties jau iepriekš sagatavoties savam braucienam.
Atveriet NissanConnect Services lietotni savā viedtālrunī un lietojiet navigācijas sadaļu, lai sameklētu galamērķi! Ievadiet adresi un nosūtiet to uz savu Nissan automobili no jebkuras vietas!
Kad iekāpsiet savā automobilī, Jūs varēsiet apstiprināt maršrutu, rediģēt maršrutu, lai pievienotu pieturvietu ceļā vai, ja pārdomājāt, to atcelt.
Kas man jādara, kad mana automobiļa informācijas un izklaides sistēmā tiek parādīts mans galamērķis?
Kad Jūsu galamērķis ir redzams Jūsu automobiļa centrālajā ekrānā, Jūs varat izvēlēties:
- "Go Here" – ielādēt adresi savā automobilī.
- "Save" – saglabāt adresi vēlākai izmantošanai.
- "Discard" – atmest saņemto informāciju.
Kā NissanConnect Services lietotnē var sameklēt galamērķi un nosūtīt to uz savu automobili?
Sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotnes izvēlnes joslā izvēlieties kartes ikonu! Pēc tam kļūs redzama Jūsu automobiļa atrašanās vieta un meklēšanas josla.
Nospiediet uz meklēšanas joslas, lai meklētu adresi, uz kuru vēlaties doties, un pēc tam nospiediet pogu "Directions"! Tad Jums tiks parādīts maršruts un poga "Send To Vehicle", ko jānospiež, lai nosūtītu maršrutu uz savu automobili.
Kad galamērķis būs nosūtīts uz Jūsu automobili, Jums vajadzētu savā viedtālrunī saņemt uznirstošu paziņojumu, kas to apstiprina.
Vai man nepieciešama Door-to-Door viedtālruņa lietotne, lai izmantotu šo funkcionalitāti?
Nē, Jūs varat nosūtīt galamērķi uz automobili, nelejupielādējot Door-to-Door viedtālruņa lietotni.
Ja Jūsu automobilis ir aprīkots ar NissanConnect Services, šī iezīme ir pilnībā integrēta Jūsu NissanConnect Services viedtālruņa lietotnē.
Lūdzu, apskatiet sava automobiļa lietotāja rokasgrāmatu vai nospiediet šeit, lai noskaidrotu, vai Jūsu automobilis ir aprīkots ar NissanConnect Services!
Mana automobiļa meklētājs
Kā darbojas automobiļa meklētājs ("My Car Finder")?
Automobiļa meklētājs ļauj Jums noteikt Jūsu automobiļa atrašanās vietu, ja tas atrodas zonā ar labu tīkla pārklājumu.
Jūs varat izgūt atrašanās vietu no savas NissanConnect Services viedtālruņa lietotnes un pat ģenerēt maršrutu, lai ar kājām nonāktu līdz savam automobilim.
Kā automobiļa meklētājs palīdz man atrast manu automobili?
Jūs varat izgūt sava automobiļa esošo atrašanās vietu savā NissanConnect Services viedtālruņa lietotnē.
Atveriet lietotni un izvēlnes joslā nospiediet uz kartes ikonas, lai apskatītu sava automobiļa atrašanās vietu!
Mana automobiļa atrašanās vieta netiek rādīta vai tiek attēlota nepareizi. Kāpēc tā?
Visbiežāk tā gadās, ja Jūsu automobilis ir novietots stāvēšanai garāžā vai vietā ar vāju mobilā tīkla pārklājumu. Tas var radīt problēmas koplietojot vai saņemot datus par Jūsu automobili.
Jūs varat pavilkt uz leju lietotnes sākuma ekrānu vai navigācijas sadaļā nospiest lietotnes atvaidzināšanas ikonu, lai atjauninātu datus.
Cik precīzi tiek rādīta automobiļa atrašanās vieta?
Automobiļa atrašanās vietas noteikšanai tiek izmantots automobiļa GPS.
Lai nodrošinātu, ka Jūsu automobiļa atrašanās vieta ir pēc iespējas precīzāka, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Vai šis pakalpojums strādā, kamēr es braucu ar savu automobili?
Jā, pakalpojums strādā nepārtraukti, pat ja ar automobili tiek braukts.
Vai kāda cita persona var redzēt mana automobiļa atrašanās vietu?
Ikviens, kurš zina Jūsu pieteikšanās informāciju NissanConnect Services lietotnē, var piekļūt šai informācijai.
Ja Jums ir aizdomas, ka kādam, kam nevajadzētu būt, varētu būt piekļuve Jūsu konta informācijai, lūdzu, pēc iespējas drīzāk nomainiet savu paroli!
Vai es varu deaktivizēt sava automobiļa atrašanās vietas noteikšanu?
Jūsu automobiļa atrašanās vietas noteikšana ir daļa no Jūsu savienojamības pakalpojumiem. Jūs nevarat deaktivizēt šo pakalpojumu, neatspējojot citus savienojamības pakalpojumus.
DROŠĪBA UN AUTOMOBIĻA "VESELĪBAS" STĀVOKLIS
Palīdzība avārijas gadījumos
Kas ir palīdzība avārijas gadījumos?
Palīdzība avārijas gadījumos ļauj Jums avārijas gadījumā sazināties ar tehniskās palīdzības dienestu.
To sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānā varat atrast sekojoši:
- "Info" -->
- "NissanConnect Services" -->
- Lai piezvanītu Nissan tehniskās palīdzības dienestam vai automobiļiem ar navigācijas sistēmas ekrānu, karšu ekrānā Jūs varat nospiest austiņu ikonu.
Viedie brīdinājumi
Kas ir viedie brīdinājumi?
Monitoringa brīdinājumu pakalpojums ļauj Jums iestatīt brīdinājumus un informē Jūs, kad tiek pārkāpti noteikti apstākļi.
Ir trīs brīdinājumu veidi:
- Ātruma brīdinājums. Tas informē Jūs, ja kāds, kas brauc ar Jūsu automobili, pārsniedz Jūsu noteikto ātruma ierobežojumu. (Jūs varat vienlaikus iestatīt līdz pat 3 ātruma brīdinājumiem.)
- Laika (aizliegtā laika) brīdinājums. Tas informē Jūs, kad ar Jūsu automobili tiek braukts ārpus Jūsu noteiktā laika perioda. (Jūs varat vienlaikus iestatīt 1 laika brīdinājumu.)
- Zonas brīdinājums. Tas informē Jūs, kad automobilis izbrauc no Jūsu noteiktās zonas vai iebrauc tajā. (Jūs varat vienlaikus iestatīt līdz pat 3 zonas brīdinājumiem.)
Kas ir zonas brīdinājums?
Zonas brīdinājums ļauj Jums iestatīt ģeozonēšanas brīdinājumu.
Sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotnē Jūs varat definēt ģeogrāfisku teritoriju. Jūs varat izvēlēties saņemt brīdinājumus jebkurā laikā, kad Jūsu automobilis izbrauc no šīs teritorijas vai kad Jūsu automobilis iebrauc šajā teritorijā.
Kas ir ātruma brīdinājums?
Ātruma brīdinājums ļauj Jums iestatīt 3 braukšanas ātruma sliekšņus.
Kad Jūsu automobilis pārsniedz šos braukšanas ātrumus, Jūs saņemsiet paziņojumu sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotnē un sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānā.
Vai brīdinājumi (laika, ātruma, u. c.) aktivizē kādas izmaiņas automobilī un/vai autovadīšanas stilā?
Brīdinājumi neveic nekādas fizikālas automobiļa izmaiņas.
Kad brīdinājuma nosacījumi tiks pārkāpti, paziņojums tiks nosūtīts gan uz automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānu, gan uz Jūsu viedtālruņa NissanConnect Services lietotni.
Vai varu iestatīt vairākus monitoringa brīdinājumus?
- Ātruma brīdinājums – vienlaicīgi varat iestatīt 3 braukšanas ātruma brīdinājumus.
- Laika (aizliegtā laika) brīdinājums – vienlaicīgi varat iestatīt 1 aizliegtā laika brīdinājumu.
- Zonas brīdinājums – vienlaicīgi varat iestatīt 3 zonas brīdinājumus.
Kas ir laika (aizliegtā laika) brīdinājums?
Laika brīdinājums ļauj Jums iestatīt laika periodu, kurā Jūsu automobilis drīkst braukt.
Ja ar Jūsu automobili tiek braukts ārpus šī laika perioda, Jūs saņemsiet brīdinājumu sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotnē un sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmas ekrānā, informējot par pārkāpumu.
Kā deaktivizēt brīdinājumus?
Jūs varat piekļūt visiem brīdinājumiem sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotnes sākuma ekrānā. Tur Jūs redzēsiet aktuālo brīdinājumu sarakstu.
Jūs varat izvēlēties vai nu uz laiku atspējot brīdinājumu, vai arī pastāvīgi izdzēst brīdinājumus.
Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai tas tiktu parādīts manā automobilī?
Atkarībā no Jūsu tīkla pārklājuma Jūs varat sagaidīt, ka laika un braukšanas ātruma brīdinājumi tiks parādīti pāris sekunžu laikā.
Zonas brīdinājumi tiks parādīti pēc tam, kad ierobežotajā zonā ir pavadītas 2 minūtes.
Kā viedtālruņa lietotnē iestatīt brīdinājumus?
Jūs varat iestatīt brīdinājumus, atverot sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotni un sākuma ekrānā izvēloties:
- "Monitoring" -->
- "Add Monitoring Alert" -->
- "Add Alert" -->
- "Add name and icon" -->
- "Save"
Ziņojumi par automobiļa "veselības" stāvokli
Kas ir ziņojumi par automobiļa "veselības" stāvokli NissanConnect Services lietotnē?
NissanConnect Services lietotne ļauj Jums pārbaudīt sava automobiļa "veselības" stāvokli jebkurā laikā. Jūs varat piekļūt šim ziņojumam no savas lietotnes sākuma ekrāna, nospiežot uz "Vehicle Health".
Jūs varat, piemēram, pārbaudīt sava automobiļa riepu gaisa spiedienu vai dzinēja tehnisko stāvokli.
Problēmas gadījumā lietotne sniegs norādes nepieciešamās informācijas atrašanai.
Manā lietotnē ir ziņojums par automobiļa "veselības" stāvokļa problēmu. Ko iesākt?
Ja Jūsu viedtālruņa lietotnē tiek ziņots par problēmu, kas saistīta ar automobili, lūdzu, sekojiet sniegtajiem norādījumiem!
Jūs varat vienmēr sazināties arī ar savu Nissan dīleri, lai saņemtu plašāku informāciju, palīdzību un padomu.
Cik bieži tiek atjaunināts mana automobiļa "veselības" stāvokļa ziņojums?
Jūsu automobiļa "veselības" stāvokļa ziņojums tiek atjaunināts lietotnē braukšanas laikā vai pēc Jūsu pēdējā brauciena.
ĒRTĪBAS UN KOMFORTS
Attālināti ieslēdzama signāltaure un lukturi
Kā strādā attālināti ieslēdzamā signāltaure un lukturi?
Jūs varat attālināti ieslēgt sava automobiļa signāltauri un lukturus, taču ņemiet vērā, ka šīs funkcionalitātes aktivizēšanai Jūsu automobiļa aizdedzei jābūt izslēgtai (to var norādīt tas, ka visi Jūsu automobiļa lukturi ir izslēgti) un automobilim jābūt aizslēgtam! Tāpat pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas zonā ar labu tīkla pārklājumu!
Vai var attālināti ieslēgt automobiļa signāltauri un lukturus, kad es braucu ar automobili?
Nē, braukšanas laikā attālināti nevar ieslēgt signāltauri un lukturus.
Vai var attālināti aktivizēt signāltauri un lukturus atsevišķi?
Attālināti ieslēdzamās signāltaures un lukturu pakalpojums ļauj Jums attālināti ieslēgt tikai lukturus vai attālināti ieslēgt kopā gan signāltauri, gan lukturus. Jūs nevarat aktivizēt tikai signāltauri.
Cik ilgs laiks nepieciešams signāltaures un lukturu aktivizēšanai?
Signāltaures un lukturu aktivizācijas laiks ir atkarīgs no automobiļa tīkla pārklājuma, taču parasti var sagaidīt, ka tie aktivizēsies 30 sekunžu laikā.
Attālināta automobiļa durvju aizslēgšana un atslēgšana
Kā darbojas attālinātais automobiļa durvju aizslēgšanas un atslēgšanas pakalpojums?
Šī funkcija ļauj Jums attālināti aizslēgt un atslēgt savu automobili, kā arī, norādot statusu, informē par to, vai Jūsu automobilis ir aizslēgts vai atslēgts.
Kā iestatīt 4 ciparu PIN kodu?
Jūs varat iestatīt PIN kodu sava viedtālruņa NissanConnect Services lietotnē, sadaļā "Profile" --> "Vehicle Data" izvēloties savu automobili un nospiežot uz "New security code". Jums būs nepieciešams atrasties automobilī un sekot tālākām norādēm, lai izpildītu šo procesu.
Tāpat Jūs varat nospiest aizslēgšanas vai atslēgšanas pogu lietotnes sākuma ekrānā un tad nospiest "Create/reset security code" un sekot norādēm. Arī šajā gadījumā Jums būs nepieciešams atrasties automobilī, lai izpildītu šo procesu.
Cik tālu esot no automobiļa, es varu lietot attālināto durvju aizslēgšanu un atslēgšanu?
Jūs varat izmantot attālināto automobiļa durvju aizslēgšanas un atslēgšanas funkciju no jebkuras atrašanās vietas. Lai funkcionalitāte strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis ir laba tīkla pārklājuma zonā!
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai automobiļa durvis tiktu aizslēgtas?
Attālinātās durvju aizslēgšanas un atslēgšanas funkcijai vajadzētu nostrādāt 30 sekunžu laikā. Lai funkcionalitāte strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai automobiļa durvis tiktu aizslēgtas?
Attālinātās durvju aizslēgšanas un atslēgšanas funkcijai vajadzētu nostrādāt 30 sekunžu laikā. Lai funkcionalitāte strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Attālināti vadāmā klimata kontrole
Kā iestatīt klimata kontroles taimeri?
Lai iestatītu klimata kontroles taimeri, jāveic vairākas darbības, kas izklāstītas lietotāja rokasgrāmatā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī funkcija attiecas uz Nissan LEAF no 2019. gada maija un ka to var veikt tikai automobilī, nevis NissanConnect Services lietotnē!
Kā darbojas attālināti vadāmā klimata kontrole?
Attālināti vadāmā klimata kontrole ļauj Jums iepriekš uzsildīt vai atdzesēt savu Nissan elektroautomobili pirms sava nākamā brauciena.
Cik ilgs laiks nepieciešams?
Attālināti vadāmās klimata kontroles aktivizācijas laiks ir atkarīgs no automobiļa tīkla pārklājuma, taču parasti var sagaidīt, ka tā aktivizēsies minūtes laikā.
Kāds ir maksimālais attālums, lai izmantotu attālināti vadāmo klimata kontroli?
Jūs varat attālināti vadīt klimata kontroli no jebkuras vietas. Lai funkcionalitāte strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis ir laba tīkla pārklājuma zonā!
Kāpēc es saņemu kļūdas paziņojumu, kad lietoju attālināi vadāmo klimata kontroli?
Vispirms pārliecinieties, ka klimata kontrole nav jau ieslēgta!
Iespējams, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar vāju tīkla pārklājumu. Lai funkcionalitāte strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Tāpat pārliecinieties, ka Jūsu automobilis pašlaik netiek izmantots; pretējā gadījumā Jūs nevarēsiet izmantot šo pakalpojumu!
UZLĀDE
AKUMULATORA PĀRVALDĪBA
Kas ir akumulatora pārvaldība?
Akumulatora pārvaldības funkcija sniedz Jums piekļuvi informācijai par Jūsu automobiļa akumulatora uzlādes līmeni, aprēķināto nobraucamo attālumu un uzlādes ātrumu, kā arī ļauj Jums attālināti uzsākt sava Nissan elektroautomobiļa uzlādi.
Kā iestatīt uzlādes taimeri?
Lai iestatītu uzlādes taimeri, jāveic vairākas darbības, kas izklāstītas lietotāja rokasgrāmatā.
Lūdzu, ņemiet vērā, ka šī funkcija attiecas uz Nissan LEAF no 2019. gada maija un ka to var veikt tikai automobilī, nevis NissanConnect Services lietotnē!
IEPAZĪSTIET NISSAN AUTOMOBIĻU MODEĻUS,
KAS APRĪKOTI AR NISSANCONNECT SERVICES!
IEPAZĪSTIET NISSAN AUTOMOBIĻU MODEĻUS,
KAS APRĪKOTI AR NISSANCONNECT SERVICES!


