"Takata" GAISA DROŠĪBAS spilvenu atsaukuma kampaņa
"Takata" GAISA DROŠĪBAS spilveni – problēmas būtība
Zemāk norādīto Nissan automobiļu modeļu gaisa drošības spilvenu piegādātājs – "Takata", ir informējis Nissan, ka gaisa drošības spilveni, kas uzstādīti šajos automobiļu modeļos, laika gaitā var radīt kļūmi darbībā. Negadījuma rezultātā gaisa drošības spilveni var piepūsties ar tik lielu spēku, ka gaisa drošības spilvena mehānisma daļas var sadalīties un raidīt automobiļa salonā lidojošus metāla fragmentus. Šādā gadījumā metāla fragmenti var radīt nopietnus ievainojumus Jums un/vai Jūsu pasažieriem.
Kas Jums būtu jādara?
Rīkojieties nekavējoties! Neatlieciet uz vēlāku laiku! Ja Jūsu automobilim vēl nav veikts remonts, lūdzu, sazinieties ar Nissan un, izmantojot sava automobiļa šasijas numuru (VIN), noskaidrojiet, vai šī atsaukuma kampaņa attiecas uz Jūsu automobili! Zemāk redzams to automobiļu modeļu saraksts un ražošanas periods, uz kuriem attiecas šī atsaukuma kampaņa.
Ražots no | Ražots līdz | |
---|---|---|
ALMERA |
22/05/2001 |
25/12/2008 |
TIIDA | 13/11/2007 | 01/08/2014 |
ALMERA TINO | 22/08/2001 | 21/11/2005 |
TEANA | 05/04/2004 | 01/11/2007 |
MAXIMA QX | 03/07/2000 | 11/06/2003 |
X-TRAIL | 02/07/2001 | 28/11/2008 |
PICKUP NAVARA | 24/04/2001 | 25/12/2003 |
PATROL | 19/02/2001 | 24/12/2008 |
TERRANO | 06/01/2003 | 28/11/2006 |
PATHFINDER | 19/07/2001 | 09/07/2004 |
NOTE | 30/08/2005 | 19/07/2013 |
Automobiļa šasijas numura (VIN) pārbaudītājs "Takata" atsaukuma kampaņai
Kā es varu atrast sava automobiļa šasijas numuru (VIN)?
Jūsu automobiļa šasijas numurs (angliski: VIN – Vehicle Identification Number) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs parasti atrodas automobiļa priekšējā stikla stūra lejasdaļā vai uz autovadītāja durvju rāmja un automobiļa reģistrācijas dokumentos. Parasti automobiļa šasijas numurs (VIN) sastāv no 17 simboliem.
Ko Nissan dara, lai palīdzētu klientiem, uz kuru automobiļiem attiecas šī atsaukuma kampaņa?
Atbilstoši Nissan standarta politikai atsaukuma kampaņu gadījumā mēs:
- Sazināmies ar visiem atsaukuma kampaņā ietvertajiem klientiem, kuru aktuālā kontaktinformācija ir mūsu rīcībā.
- Lūdzam klientus veikt savu automobiļu bezmaksas remontu, sazinoties ar savu tuvāko Nissan dīleri.
Kā sazināties ar Nissan, lai pārbaudītu savu automobili vai saistībā ar jautājumiem par šo atsaukuma kampaņu?

Piezvaniet mums!
Vai Jums ir radušies kādi jautājumi? Vēlaties parunāt ar mums par šo atsaukuma kampaņu? Zvaniet Nissan klientu apkalpošanas dienestam pa tālruni: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs), un mēs ar prieku Jums palīdzēsim!

Nosūtiet mums e-pasta vēstuli!
Droši atsūtiet mums e-pasta vēstuli, ja Jums ir nepieciešama papildu informācija, un mēs ar prieku Jums palīdzēsim!