NISSAN GT-R (R35)
LEĢENDAS STĀSTS
Tur, kur citi redz finišu, tas redz jauna apļa sākumu. Nissan GT-R vēsturē vienmēr paliks kā ikonisks automobiļa modelis un superauto etalons.
NISSAN GT-R (R35)
Tur, kur citi redz finišu, tas redz jauna apļa sākumu. Nissan GT-R vēsturē vienmēr paliks kā ikonisks automobiļa modelis un superauto etalons.
NISSAN GT-R (R35)
Tur, kur citi redz finišu, tas redz jauna apļa sākumu. Nissan GT-R vēsturē vienmēr paliks kā ikonisks automobiļa modelis un superauto etalons.
NISSAN GT-R (R35)
Tur, kur citi redz finišu, tas redz jauna apļa sākumu. Nissan GT-R vēsturē vienmēr paliks kā ikonisks automobiļa modelis un superauto etalons.
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
NISSAN GT-R (R35)
Pārkāpt veiktspējas robežas vēl tālāk? Nissan Motorsport nodaļa to ir paveikusi ar GT-R NISMO. Ar 600 ZS jaudu un 652 Nm maksimālo griezes momentu šī ekskluzīvā versija pietuvojusies sacīkšu pasaules robežām tik tuvu, cik vien iespējams.
LEĢENDAS ATTĪSTĪBA
Šī leģenda aizsākās pirms vairāk nekā 50 gadiem ar pirmo Skyline un vēlāk ar pirmo Skyline GT-R. Pusgadsimtu ilga veiktspējas, vēstures un mītu apvīta attīstība kulminēja ar galveno sasniegumu – GT-R R35. Ikonisks automobiļa modelis gan Nissan zīmolam, gan autosporta pasaulē.
LEĢENDAS ATTĪSTĪBA
Šī leģenda aizsākās pirms vairāk nekā 50 gadiem ar pirmo Skyline un vēlāk ar pirmo Skyline GT-R. Pusgadsimtu ilga veiktspējas, vēstures un mītu apvīta attīstība kulminēja ar galveno sasniegumu – GT-R R35. Ikonisks automobiļa modelis gan Nissan zīmolam, gan autosporta pasaulē.
LEĢENDAS ATTĪSTĪBA
Šī leģenda aizsākās pirms vairāk nekā 50 gadiem ar pirmo Skyline un vēlāk ar pirmo Skyline GT-R. Pusgadsimtu ilga veiktspējas, vēstures un mītu apvīta attīstība kulminēja ar galveno sasniegumu – GT-R R35. Ikonisks automobiļa modelis gan Nissan zīmolam, gan autosporta pasaulē.
Leģenda aizsākās pirms vairāk nekā 50 gadiem ar pirmo Skyline, kam sekoja pirmais Skyline GT-R. Pusgadsimts veiktspējas, vēstures un leģendu ir novedis pie nepārspējama sasnieguma – GT-R R35. Ikonisks modelis gan Nissan zīmolam, gan autosporta pasaulē.
Pateicoties rūpīgi izstrādātajai aerodinamikai, Nissan GT-R sasniedza vairāk nekā 270 km/h sacīkšu trasē. 1997. gadā ierobežotā V-Spec versija ieviesa pilnpiedziņu ar aktīvo bloķējošo diferenciāli (ATTESA E-TS) un uzstādīja ātrāko apļa laiku leģendārās Nurburgringas trases ziemeļu daļā – mazāk nekā 8 minūtēs!
GT-R izceļas ar izcilām tehnoloģijām – tā 2,6 litru sešcilindru rindas biturbo dzinējs RB26DETT attīsta 280 ZS un ir aprīkots ar pilnpiedziņu un elektroniski vadāmu aizmugurējās ass stūrēšanas sistēmu (HICAS). 1993. gadā ierobežotā versija V-Spec ("V" kā "Victory") tika radīta par godu leģendārajām uzvarām čempionātos.
Tas bija aprīkots ar izcilo sešcilindru divasu dzinēju (S20) un ātrgaitas kupejas tipa virsbūvi. Šis Nissan GT-R bija pirmais automobilis Japānā ar disku bremzēm gan priekšā, gan aizmugurē.
Pirmais Nissan GT-R bija četrdurvju sedans ar izcilu dzinēju – 2,0 litru rindas sešcilindru motoru, kas attīstīja 160 ZS pie 7 000 apgr./min. Tas guva 36 uzvaras mazāk nekā divu gadu laikā.
Nissan Skyline GT-R leģenda dzima pēc sīvas cīņas ar Porsche 904 Japānas "Grand Prix" autosacīkstēs.
PIETEIKŠANĀS JAUNUMIEM
Nepalaidiet garām jaunāko informāciju, piesakieties jaunumiem un uzziniet par produktu jaunumiem un īpašajiem piedāvājumiem!
100% ELEKTRISKS SUV
Iepazīstiet ARIYA NISMO – 100% elektrisko krosoveru ar e-4ORCE pilnpiedziņu, 320 kW jaudu un paātrinājumu (0-100 km/h) tikai 5 sekundēs!
AUTO UN PAKALPOJUMI
Izmantojiet īpašus piedāvājumus Nissan auto un servisa pakalpojumiem, iegūstot papildu priekšrocības, ietaupījumu un sirdsmieru!