Kas ir NissanConnect?

NissanConnect ir Nissan savienojamības pakalpojumu risinājums. Tas ļauj izveidot savienojumu ar mākoņpakalpojumiem, izmantojot autovadītāja viedtālruni, lai braukšanu padarītu vēl patīkamāku. NissanConnect sistēma apvienojumā ar navigācijas sistēmu nodrošina virkni savienojamības pakalpojumu, tostarp informāciju reāllaikā par satiksmi un laikapstākļiem, mūziku un interešu objektu meklēšanu, izmantojot mākoņpakalpojumu.

Kurās valstīs ir pieejama NissanConnect sistēma?

NissanConnect sistēma ir pieejama šādās valstīs: Austrijā, Beļģijā, Dānijā, Somijā, Francijā, Vācijā, Īrijā, Itālijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Norvēģijā, Polijā, Portugālē, Krievijā, Spānijā, Zviedrijā, Šveicē, Apvienotajā Karalistē.

Kuri tālruņi ir saderīgi ar manu NissanConnect sistēmu?

Bluetooth brīvroku režīmam, audio straumēšanai, izmantojot Bluetooth, interešu objektu meklēšanai ar Google™ un Google™ “Send-to-Car”, kā arī citiem pakalpojumiem ir nepieciešams vien saderīgs tālrunis ar Bluetooth funkciju.* Apskatiet Bluetooth savienojuma izveides norādījumus!

Kā es varu ieiet NissanConnect sistēmā?

Jūs varat ieiet NissanConnect sistēmā, izmantojot You+Nissan portālu vai reģistrējoties NissanConnect portālā.

Vai dalībai NissanConnect sistēmā ir nepieciešams abonements?

Dažu NissanConnect pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams abonements vai īpašnieka piekrišana.

Cik maksā NissanConnect? Kāds ir darbības termiņš?

Interešu objektu meklēšana, ko nodrošina Google™ un Google™ “Send-to-Car”, ir bez maksas pirmos trīs gadus pēc jauna automobiļa iegādes, taču pēc tam ir jāiegādājas abonements. Papildus pieejamajiem izvēles pakalpojumiem ir jāiegādājas abonements pēc izmēģinājuma perioda beigām. Cenas ir norādītas abonementu lapā.
Piekļūstot šiem pakalpojumiem attālināti, izmantojot saderīgu tālruni, var tikt piemērota standarta maksa par ziņojumu nosūtīšanu, balss ziņojumiem, viesabonēšanu un/vai datu lietojumu. Dažu funkciju darbība ir atkarīga no trešo pušu aplikācijām un nesaistītiem pakalpojumu sniedzējiem.
Šādas aplikācijas var piemērot maksu, kā arī pārtraukt pakalpojuma darbību vai pieprasīt maksas abonementa iegādi. Interešu objektu meklēšanai, izmantojot Google™ un Google™ “Send-to-Car”, var būt nepieciešams abonements vai īpašnieka piekrišana pakalpojuma aktivizēšanai. Ja pakalpojuma sniedzējs pārtrauc pakalpojuma darbību vai ierobežo to, pakalpojuma darbība var tikt pārtraukta vai izbeigta bez iepriekšēja brīdinājuma vai saistībām attiecībā uz Nissan un/vai tā pārstāvjiem. Nissan nav atbildīgs par jebkādu ierīču aizvietošanu, atjaunināšanu un citām ar to saistītām izmaksām, kas var būt nepieciešamas, lai turpinātu darbību pēc izmaiņām pakalpojumā.

Vai šiem pakalpojumiem tiek nodrošināta garantija?

Uz NissanConnect aparatūru attiecas Jūsu Nissan automobiļa garantija.

Kam iespējams piekļūt, izmantojot NissanConnect portālu?

NissanConnect portāls ļauj iegādāties pakalpojumu abonementu vai to atjaunot, kā arī apskatīt Jūsu veiktos darījumus un konta informāciju. Tajā ir pieejami arī pakalpojumu noteikumi un nosacījumi, kā arī mūsu privātuma politika.


Kāpēc ir jāreģistrējas You+Nissan portālā?

You+Nissan portāls nodrošina ērtu piekļuvi NissanConnect portālam, kā arī dažādiem pakalpojumiem un funkcijām saistībā ar Jūsu īpašumā esošo Nissan automobili.

Kā varu reģistrēt savu automobili NissanConnect Google™ pakalpojumiem?

Pēc automobiļa reģistrēšanas NissanConnect portālā Jums būs jāapstiprina piekrišana noteikumiem un nosacījumiem un jāizgūst savs NissanConnect lietotājvārds un parole, lai saņemtu pakalpojumu aktivizēšanas savā automobilī norādījumus.

Kāds ir mans NissanConnect lietotājvārds un parole?

Tā ir pierakstīšanās informācija, kas ļauj autentificēt Jūsu automobili NissanConnect sistēmā un piekļūt Google™ pakalpojumiem.

Es ievadīju NissanConnect lietotājvārdu/paroli, taču reģistrēšanas process nenorit veiksmīgi.

Pārliecinieties, vai tālrunim ir izveidots savienojums pārī, un tas nedarbojas skaļruņa režīmā, pēc tam mēģiniet vēlreiz! Iespējams, NissanConnect lietotājvārds/parole tika ievadīts (-a) nepareizi. Mēģiniet vēlreiz!

Es ievadīju savu NissanConnect lietotājvārdu/paroli, taču ir redzams kļūdas ziņojums par to, ka lietotājvārds un parole vairs nav derīgi. Kā man rīkoties?

Iespējams, NissanConnect lietotājvārds/parole tika ievadīts (-a) vairākos automobiļos, un konts ir bloķēts. Lai atrisinātu šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar Nissan klientu apkalpošanas dienestu!

Es ievadīju savu NissanConnect lietotājvārdu/paroli, taču ir redzams ziņojums par to, ka automobili jau izmanto cits lietotājs. Kā man rīkoties?

Jūs mēģināt aktivizēt kādreiz jau aktivizētu radio ierīci, piem., lietotu automobili vai radio ierīci, kuru iepriekš aktivizējis cits lietotājs. Lai atrisinātu šo problēmu, lūdzu, sazinieties ar Nissan klientu apkalpošanas dienestu!

Ir redzams kļūdas ziņojums par to, ka nav iespējams izveidot datu savienojumu. Kā man rīkoties?

Jūsu automobilis nespēj noteikt pārī savienotu ierīci. Lūdzu, pārbaudiet, vai Bluetooth ir aktivizēts gan tālrunī, gan automobilī un ka abas ierīces ir savienotas pārī! Turpmākus norādījumus skatiet sava tālruņa vai automobiļa sistēmas rokasgrāmatā!

Kādas tehnoloģijas izmanto NissanConnect sistēma, lai nodrošinātu datu savienojumus manā mobilo balss pakalpojumu plānā?

Tehnoloģija “Data-over-Voice” ļauj NissanConnect sistēmai nodrošināt Google™ pakalpojumus.

Vai NissanConnect sistēma izmanto minūtes no mana mobilo balss pakalpojumu plāna?

NissanConnect sistēma izmanto dažas minūtes uz katru pakalpojuma pieprasījumu, lai nodrošinātu datu un balss pakalpojumus.

Vai man ir jāiegādājas ziņojumapraides plāns savā mobilajā tālrunī?

Brīvroku ziņojumapraides palīgsistēma ļauj noklausīties īsziņas, kas saņemtas mobilajā tālrunī ar iespējotu ziņojumu piekļuves protokolu, un uz tām atbildēt. Tiek piemērota standarta maksa par ziņojumapraidi.

Vai dalībai NissanConnect sistēmā ir nepieciešams datu plāns?

Nē, nevienam no pakalpojumiem nav nepieciešams datu plāns.

Kāpēc man ir jānorāda sava valsts, lai saņemtu interešu objektu meklēšanas pakalpojumu, ko nodrošina Google™ un Google™ “Send-to-Car”?

NissanConnect sistēma nodrošina pakalpojumus, kas pielāgoti Jūsu atrašanās vietai, un izmanto vietējo numuru, lai Jūsu savienojuma izveides maksa būtu minimāla. Ja ievadīsiet nepareizu valsti, var tikt piemērota mobilo pakalpojumu viesabonēšanas maksa!

Vai man ir nepieciešams PayPal® konts, lai iegādātos vai atjaunotu interešu objektu meklēšanas pakalpojumu, ko nodrošina Google™ un Google™ “Send-to-Car”?

Nē, par abonementu varat norēķināties ar kredītkarti kā PayPal viesis.

Esmu reģistrējies, taču interešu objektu meklēšanas pakalpojums, ko nodrošina Google™ un Google™ “Send-to-Car”, nav pieejams; kā man rīkoties?

Iespējams, iemesls ir tīkla problēmas. Lūdzu, sazinieties ar Nissan klientu apkalpošanas dienestu, ja problēmu neizdodas novērst!

Kāpēc pakalpojumi netiek nodrošināti manā atrašanās vietā?

Ne visi pakalpojumi ir pieejami visās atrašanās vietās.

Mani pakalpojumi ir deaktivizēti; kā man rīkoties?

Lūdzu, pārbaudiet, vai Jūsu abonements joprojām ir derīgs! Lai atkārtoti aktivizētu piekļuvi pakalpojumiem, varat atjaunot pakalpojumu abonementu.

Man neizdodas nosūtīt interešu objektus uz savu automobili, izmantojot Google kartes. Kā man rīkoties?

Iespējams, iemesls ir tīkla problēmas. Lūdzu, sazinieties ar Nissan klientu apkalpošanas dienestu, ja problēmu neizdodas novērst!

Vai vienlaikus varu iesniegt vairākus interešu objektu meklēšanas pakalpojuma, ko nodrošina Google™, pieprasījumus?

NissanConnect sistēma ļauj vienlaikus nosūtīt tikai vienu pakalpojuma pieprasījumu.

Vai tālruņa zvans pārtrauks mana pakalpojuma pieprasījuma nosūtīšanu?

Jā, saņemot ienākošo tālruņa zvanu vai veicot izejošu tālruņa zvanu, Jūsu interešu objekta meklēšanas pakalpojuma, ko nodrošina Google™ un Google™ “Send-to-Car”, pieprasījums tiks izbeigts. Ja saņemat tālruņa zvanu, izmantojot sava automobiļa Bluetooth brīvroku sistēmu, automobiļa audio sistēmas (piem., “Pandora”) skaņa balss zvana laikā tiks izslēgta.

Vai pakalpojumu izmantošanas reižu skaits ir ierobežots?

Nē, šajā gadījumā skaits nav ierobežots.

Vai es varu izmantot savus NissanConnect sistēmas akreditācijas datus drauga automobilī vai nomātā automobilī?

Nē, Jūsu akreditācijas dati ir paredzēti izmantošanai tikai Jūsu automobilī.

Es pārdevu savu automobili. Kā man rīkoties?

Tā kā pakalpojumi ir saistīti ar konkrētu automobili, iesakām izņemt šī automobiļa datus no You+Nissan portāla un NissanConnect portāla.

Kā varu sazināties ar Nissan turpmākas palīdzības saņemšanai?

Lūdzu, atgriezieties lietotāja portālā un apskatiet tur pieejamo palīdzības klientiem iespēju!