Kas ir NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām?

NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām ir moderna, integrēta audio, navigācijas un sakaru sistēma, kas savienojas ar Jūsu viedtālruni, lai padarītu Jūsu braucienus vēl patīkamākus. NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām tiek vadīta, izmantojot lielu, informācijas panelī iebūvētu centrālo ekrānu, un nodrošina piekļuvi audio straumēšanai, navigācijai, iecienītām viedtālruņu aplikācijām un citiem resursiem.

Kas ir atjaunināts salīdzinājumā ar iepriekšējo NissanConnect?

Jaunā NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām un 7" krāsu skārienjutīgu ekrānu ietver tādas funkcijas kā inteliģentā autovadītāja palīgssistēma un navigācijas funkcijas, kas palīdz autovadītājam sarežģītās satiksmes situācijās, viedtālruņu aplikāciju integrācija, kas bagātinās braukšanas pieredzi, un uzlabota digitālā audio iekārta, kura ietver DAB.

Ko piedāvā savienojamības pakalpojumi?

Jaunā NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām piedāvā pilnīgu viedtālruņa integrāciju, kas ļauj izmantot mūzikas pārraižu, sociālo tīklu, izklaides un ceļošanas aplikācijas. NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām atbalsta arī Google “Send-to-Car” funkciju (tā dod iespēju lietotājiem nosūtīt uz automobili satelīta navigācijas maršrutu, izmantojot viedtālruni) un sniedz aktuālāko informāciju par degvielas cenām, viesnīcām, restorāniem un citiem interešu objektiem. NissanConnect sistēma ar viedtālruņa aplikācijām ietver arī balss atpazīšanu, Bluetooth audio straumēšanu un mobilā tālruņa integrāciju, kā arī AUX un USB pieslēgvietas.

Kā darbojas NissanConnect aplikācija?

Tā savieno Jūsu viedtālruni ar Jūsu automobili, sniedzot piekļuvi aplikācijām, funkcijām un pakalpojumiem, ko varat pielāgot savam Nissan automobilim.

Kāpēc man jāreģistrējas NissanConnect automobilī pieejamajos aplikācijas pakalpojumos, ja man šīs aplikācijas jau ir pieejamas tālrunī?

NissanConnect automobilī pieejamās aplikācijas ir paredzētas automobiļa vadītāja ērtībām. Aplikācijas būs redzamas Jūsu automobiļa skārienjutīgā ekrāna displejā, kur tās varēs ērti un droši izmantot. Tagad Jūs varēsiet droši izmantot savas aplikācijas brauciena laikā vai vienkārši uzturoties savā automobilī.

Kā es varu noskaidrot, vai man ir jaunākā NissanConnect aplikācijas versija?

Lai pārbaudītu, vai Jūsu rīcībā ir jaunākā aplikācijas versija, pārbaudiet datus iTunes aplikāciju veikalā vai Google Play veikalā! Jūs automātiski saņemsiet paziņojumu savā viedtālrunī, ja būs pieejams aplikācijas atjauninājums.

Kam iespējams piekļūt, izmantojot NissanConnect sistēmas ar viedtālruņa aplikācijām portālu?

Izmantojot NissanConnect sistēmas ar viedtālruņa aplikācijām portālu, varat iegādāties abonementu un pārvaldīt savas aplikācijas. Tajā ir pieejami arī pakalpojumu noteikumi un nosacījumi, kā arī mūsu privātuma politika.

Man ir Blackberry/Windows tālrunis. Vai varu izmantot NissanConnect aplikāciju?

NissanConnect aplikācija pašlaik ir pieejama tikai Apple un Android operētājsistēmās.

Vai dalībai NissanConnect sistēmā ir nepieciešams abonements?

Jūsu automobilim ir pieejams NissanConnect saistīto pakalpojumu abonements uz 2 gadiem; ir nepieciešama īpašnieka piekrišana pakalpojumu aktivizēšanai. Pēc pakalpojumu abonementa perioda beigām varat abonementu pagarināt.

Kuru valstu tirgos ir pieejami šie pakalpojumi?

Pakalpojumi ir pieejami lielākajā daļā Eiropas valstu (Vācijā, Šveicē, Čehijas Republikā, Apvienotajā Karalistē, Portugālē, Spānijā, Īrijā, Itālijā, Beļģijā, Francijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Austrijā, Kiprā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Latvijā, Lietuvā, Norvēģijā, Zviedrijā, Krievijā, Albānijā, Bosnijā un Hercegovinā, Bulgārijā, Horvātijā, Grieķijā, Islandē, Kosovā, Maķedonijā, Maltā, Moldovā, Melnkalnē, Rumānijā, Serbijā, Slovēnijā, Ukrainā, Baltkrievijā).


Vai NissanConnect aplikācija atbalsta vairākus tālruņus un autovadītājus?

Jā, izmantojot Bluetooth®, varat savienot pārī dažādas mobilās ierīces. Tomēr šiem savienojumiem tiks piešķirta prioritāte atbilstoši secībai, kādā tālruņi tika savienoti pārī ar automobili. (Piezīme. Ja vēlaties savienot pārī Android ierīci, izmantojot Bluetooth funkciju, pēc tam, kad ir savienota pārī iPhone ierīce, pirms savienojuma izveides Jums ir jāatvieno USB kabelis.)

Kā savienot manu viedtālruni ar NissanConnect sistēmu?

Ja vēlaties pievienot iPhone® savai NissanConnect sistēmai, kas aprīkota ar navigācijas funkciju, Jums būs nepieciešams izmantot USB kabeli. Vai arī savienojiet savu viedtālruni, izmantojot Bluetooth®!

Vai mans iPhone® tiks uzlādēts laikā, kamēr tas ir savienots, izmantojot kabeli?


Kā varu pārliecināties par sava viedtālruņa saderību ar NissanConnect aplikāciju?

Saderīgo viedtālruņu saraksts ir pieejams Nissan mājaslapā.

Vai NissanConnect aplikācijas izmanto mana viedtālruņa datu plānu?

Jā, NissanConnect aplikācijas izmanto Jūsu viedtālruņa datu plānu, lai piekļūtu saturam un pakalpojumiem, kas nepieciešami Jūsu izmantotajām automobilī pieejamajām aplikācijām. Tiek piemēroti standarta datu tarifi.

Kāpēc ir jāizmanto kabelis, lai pievienotu iPhone?

Apple operētājsistēma neatbalsta pilnu Bluetooth® savienojamību.

Kādu darbību veikšanai mans iPhone® ir jāsavieno, izmantojot kabeli?

Tas ir jāsavieno, izmantojot USB kabeli, lai varētu izmantot NissanConnect aplikāciju vai atskaņot mūziku, kas glabājas Jūsu ierīcē.

Ja vienā automobilī atrodas divi lietotāji ar pievienotiem viedtālruņiem, kura tālruņa datus attēlo NissanConnect sistēmas displejs?

Ja NissanConnect sistēma nosaka divus ar Bluetooth® savienojumu pārī pievienotus viedtālruņus, augstāka prioritāte tiek piešķirta ierīcei, kuru Jūs noteicāt kā Bluetooth ierīci ar augstāku prioritāti.


Kas notiek ar aktīvo aplikāciju brīdī, kad tās darbību pārtrauc ienākošs tālruņa zvans?

Ienākošie Bluetooth tālruņa zvani nomāc jebkura audio avota, tostarp aplikāciju, darbību. Pēc tam sistēma atgriezīsies pie aplikācijas, kas bija aktīva brīdī, kad tika pieņemts ienākošs tālruņa zvans.

Vai vienlaikus varu iesniegt vairākus interešu objektu meklēšanas pakalpojuma, ko nodrošina Google, pieprasījumus?

Nē, NissanConnect sistēma šobrīd ļauj vienlaikus nosūtīt tikai vienu pakalpojuma pieprasījumu.

Ja mana NissanConnect sistēma ir aktivizēta, vai joprojām varu straumēt audio, izmantojot Bluetooth?

Jā, ja Jūsu tālrunis atbalsta Bluetooth audio straumēšanas funkciju, tas var darboties ar NissanConnect sistēmu, taču pieejamās automobiļa vadības funkcijas būs ļoti ierobežotas. Izmantojot NissanConnect aplikāciju, lai straumētu savas iecienītākās audio aplikācijas, tiks iespējots maksimāls funkciju lietojums, kā arī tiks skatīta informācija un albumu grafikas.

Vai tas nesatur lielu datu apjomu? Vai tas neizraisīs ievērojamas viesabonēšanas izmaksas?

Datu lietojums ir līdzīgs sociālo tīklu vietņu pārlūkošanai viedtālrunī, tāpēc arī maksa par datu lietojumu būs līdzīga atkarībā no klienta mobilā tālruņa pakalpojumu organizācijas.

Vai pakalpojumu izmantošanas reižu skaits ir ierobežots?

Nē, šajā gadījumā skaits nav ierobežots. NissanConnect bezmaksas izmēģinājuma periods ietver neierobežota lietojuma iespējas.

Vai es varu izmantot savus NissanConnect sistēmas akreditācijas datus drauga automobilī vai nomātā automobilī?

Nē, Jūsu akreditācijas dati ir paredzēti izmantošanai tikai Jūsu automobilī.

Vai NissanConnect sistēma izmanto minūtes no mana mobilo balss pakalpojumu plāna?

Nē, NissanConnect sistēma neizmanto datu un balss pakalpojumus. Tā vietā sistēma pārsūta datus, izmantojot Jūsu tālruņa 3G datu plānu, ko nodrošina Jūsu izvēlētais mobilo sakaru pakalpojumu piegādātājs.


Kāpēc pakalpojumi netiek nodrošināti manā atrašanās vietā?

Ne visi pakalpojumi ir pieejami visās valstīs.

Kāpēc manas NissanConnect aplikācijas pakalpojumi dažkārt pārtrauc darboties?

NissanConnect aplikācijas darbībai ir nepieciešams stabils interneta savienojums. Iespējams, Jūs braucat apvidū, kur Jūsu mobilo sakaru operators nenodrošina spēcīgu datu signālu. Ja signāls nav pietiekami spēcīgs, Jūsu ierīcei var periodiski pazust interneta savienojums, kā rezultātā dažas NissanConnect aplikācijas nedarbosies atbilstoši.

Ir redzams kļūdas ziņojums par to, ka nav iespējams izveidot datu savienojumu. Kā man rīkoties?

Jūsu automobilis nespēj noteikt pārī savienotu ierīci. Lūdzu, pārbaudiet, vai Bluetooth funkcija ir aktivizēta gan tālrunī, gan automobilī, un, ka abas ierīces ir savienotas pārī! Turpmākus norādījumus skatiet sava tālruņa vai automobiļa rokasgrāmatā!


Vai varu mainīt e-pasta adresi, kuru izmantoju, lai ieietu NissanConnect portālā un NissanConnect kontā?

Jā, Jūs varat mainīt savu e-pasta adresi You+Nissan portāla profila sadaļā.


Cik droša ir šī sistēma? Tā noteikti novērsīs autovadītāja uzmanību?

Jaunā NissanConnect sistēma atbilst stingrākajām drošības prasībām šajā jomā. Turklāt Nissan iekšējo ekspertu komanda ir novērtējusi šīs tehnoloģijas darbību dažādos apstākļos Eiropā, lai veicinātu drošu tās lietošanu.

Vai aplikācijas darbojas, ja automobilis atrodas kustībā? Vai tas neapdraud drošību?

Aplikācijas funkcijas, automobilim braucot, ir ierobežotas, lai tām nevajadzētu pievērst pārāk daudz uzmanības, taču, arī regulējot radio vai izmantojot mobilo tālruni, autovadītājam vienmēr jākontrolē savs automobilis.


Vai varu reģistrēt savu NissanConnect sistēmu, neizveidojot kontu?

NissanConnect sistēmas un tās pakalpojumu izmantošanai ir jāveic reģistrācija. Jums ir jāizveido arī konts.

Cik ilgs laiks nepieciešams, lai izveidotu NissanConnect kontu?

Reģistrēšanās ir ātra un vienkārša. Lai to paveiktu, ir jāizpilda dažas vienkāršas darbības. Reģistrējieties NissanConnect portālā un aktivizējiet pakalpojumus, lejupielādējiet NissanConnect aplikāciju, pēc tam pievienojiet savu viedtālruni (Android ierīci – izmantojot Bluetooth, iOS – ar USB kabeli)! Pēc tā varēsiet pielāgot aplikācijas un pakalpojumus atbilstoši savām vēlmēm.

Kā varu izveidot NissanConnect aplikācijas kontu un tam piekļūt?

Tas ir jādara, izmantojot NissanConnect portālu. Pirmoreiz ieejot NissanConnect portālā, Jums būs jāizveido un jāaktivizē savs NissanConnect konts. Lai vēlāk piekļūtu savam NissanConnect kontam, Jums jādodas uz: NissanConnect portāla sadaļām "Mani pakalpojumi", "Jaunais NissanConnect".

Kāda informācija ir jānorāda, lai reģistrētu NissanConnect kontu?

Lai izveidotu NissanConnect kontu, vispirms ir jāreģistrējas NissanConnect portālā, norādot automobiļa šasijas numuru (VIN). Lai izveidotu savu NissanConnect kontu, Jums būs jāizveido lietotājvārds un piekļuves kods. Šos autentifikācijas datus izmantosiet arī savā NissanConnect aplikācijā.

Kāpēc ir jāreģistrējas NissanConnect portālā?

NissanConnect portāls nodrošina ērtu piekļuvi NissanConnect portālam, kā arī dažādiem pakalpojumiem un funkcijām saistībā ar Jūsu īpašumā esošo Nissan automobili.

Kā varu savienot savu viedtālruni ar NissanConnect aplikāciju?

Varat pievienot savu iPhone, izmantojot Apple nodrošinātu USB kabeli, vai pievienot Android ierīci, izmantojot Bluetooth funkciju.

Kuri tālruņi ir saderīgi ar manu automobili, kas aprīkots ar NissanConnect sistēmu?

Vairumu tālruņu ar iespējotu Bluetooth funkciju iespējams pievienot, lai veiktu brīvroku tālruņa zvanus ar Bluetooth funkciju. Daži tālruņi atbalsta audio straumēšanu, izmantojot Bluetooth. Tikai noteiktu modeļu viedtālruņus iespējams izmantot kopā ar NissanConnect aplikāciju. Citā šīs palīdzības un atbalsta sadaļas lapā ir pieejama informācija par atbalstītajiem tālruņu modeļiem. (Piezīme. Jūsu tālrunī, iespējams, nebūs pieejami visi NissanConnect pakalpojumi.)

Vai viedtālrunim ir jābūt savienotam, izmantojot kabeli, lai varētu reģistrēties NissanConnect sistēmā?

Tas nepieciešams tikai tad, ja vēlaties pievienot iPhone® NissanConnect sistēmai, kas aprīkota ar navigācijas funkciju. Pārējos gadījumos Jūsu viedtālrunis izmantos Bluetooth® savienojumu.

Kas ir nepieciešams, lai varētu izmantot Google “Send-to-Car” pakalpojumu?

Google pakalpojumus nodrošina Google. “Send-to-Car” pakalpojums nav pieejams visās valstīs. Jums ir jāpārbauda Google kartes, lai uzzinātu, vai “Send-to-Car” pakalpojums ir pieejams Jūsu valstī.


Kā darbojas NissanConnect aplikācija?

Tā savieno Jūsu viedtālruni ar Jūsu automobili, sniedzot piekļuvi dažādām automobilī pieejamām aplikācijām, funkcijām un pakalpojumiem, ko iespējams pielāgot atbilstoši Jūsu Nissan automobilim.

Kādas funkcijas būs pieejamas manā NissanConnect sistēmā?

NissanConnect ir moderna, integrēta audio, navigācijasun sakaru sistēma, kas savienojas ar Jūsu viedtālruni, lai padarītu Jūsu braucienus vēl patīkamākus. NissanConnect sistēma tiek vadīta, izmantojot informācijas panelī iebūvētu centrālo ekrānu, un nodrošina piekļuvi brīvroku tālruņa zvaniem, audio straumēšanai, navigācijai, iecienītām viedtālruņu aplikācijām un citiem resursiem.

Vai varu izmantot NissanConnect aplikācijas pakalpojumus brauciena laikā?

Jā, visas NissanConnect aplikācijas ir pieejamas laikā, kamēr automobilis atrodas kustībā, taču noteiktas funkcijas var būt ierobežotas, lai nenovērstu autovadītāja uzmanību. Piemēram, tastatūras ievade ir pieejama tikai laikā, kad automobilis nepārvietojas.

Kuras aplikācijas ir iekļautas NissanConnect?

Pašlaik pieejamo aplikāciju saraksts ir pieejams sadaļā "Pārvaldīt manas aplikācijas" ("Manage My Apps") NissanConnect portālā vai NissanConnect aplikācijā.

Vai manā viedtālrunī ir jālejupielādē noteiktas aplikācijas, lai tās varētu izmantot NissanConnect sistēmā?

NissanConnect portāla sadaļā "Pārvaldīt manas aplikācijas" ("Manage My Apps") un NissanConnect aplikācijā ir redzama viedtālruņa ikona līdzās aplikācijām, kuras ir jālejupielādē no Jūsu aplikāciju veikala.

Kāpēc man ir nepieciešama sistēma ar NissanConnect aplikācijām, ja man šīs aplikācijas jau ir pieejamas tālrunī?

Jūsu viedtālrunī pieejamās aplikācijas būs redzamas Jūsu automobiļa displeja ekrānā un būs vadāmas, izmantojot NissanConnect sistēmu, padarot aplikāciju izmantošanu ērtu un drošu. Svarīgākais aspekts ir no viedtālruņa aplikācijām un navigācijas sistēmas izgūtās informācijas nemanāma integrācija, kas ir parocīgs risinājums brauciena plānošanā.

Kuras NissanConnect funkcijas ir ierobežotas brauciena laikā?

Lai ierobežotu nepieciešamību autovadītājam novērst uzmanību no ceļa, braukšanas laikā noteiktas funkcijas var nebūt pieejamas. Piemēram, tastatūras ievade ir pieejama tikai laikā, kad automobilis nepārvietojas.

Es izveidoju kontu, taču, kad mēģinu izmantot Nissan mobilo aplikāciju, tā nepieņem manu e-pasta adresi un paroli, lai gan ievadu pareizu e-pasta adresi un paroli. Kā man rīkoties?

Visticamāk, ir jāveic vēl kādas papildu darbības, lai Nissan mobilā aplikācija atpazītu Jūsu e-pasta un paroles datus. Sazinieties ar Nissan klientu apkalpošanas dienestu, lai saņemtu papildu informāciju!