Biežāk uzdotie jautājumi
Visi tālāk sniegtie jautājumi un atbildes ir saistīti ar savienojamības pakalpojumiem, izmantojot NissanConnect informācijas izklaides sistēmu un NissanConnect Services aplikāciju.
Konts
Reģistrācija un konta izveidošana
Kā es varu NissanConnect Services aplikācijā izveidot lietotāja kontu?
Jūs varat izveidot lietotāja kontu tieši NissanConnect Services aplikācijā.
Lejupielādējiet aplikāciju no App Store vai Google Play aplikāciju veikala! Jūs saņemsiet detalizētu informāciju, kā izveidot kontu, aplikācijā.
Ko darīt, ja nevaru izveidot lietotāja kontu?
Lūdzu, sekojiet tālāk redzamajam kontrolsarakstam, ja saskaraties ar problēmām reģistrācijas laikā:
- Vai jau esat izveidojis NissanConnect Services lietotāja kontu? Šajā gadījumā Jūs nevarat atkārtoti reģistrēties ar to pašu e-pasta adresi. Nospiediet pogu "Aizmirsāt savu paroli?" ("Forgot your password"), lai saņemtu jaunu paroli un atkārtoti ieietu aplikācjā!
- Vai Jūsu e-pasta adrese ir pareizi uzrakstīta? Lūdzu, pārbaudiet atstarpes un trūkstošus burtus!
- Vai visi lauki ir pilnībā aizpildīti?
- Vai Jūsu parole ir pareiza?
Kāpēc netiek pieņemts mana automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs?
Lūdzu, pārbaudiet lielo burtu lietošanu Jūsu norādītajā automobiļa šasijas numurā (VIN) un, ka rakstzīme "0" (cipars) nav ievadīta "O" (burta) vietā vai otrādi!
Lūdzu, pārbaudiet, ka netiek lietotas atstarpes vai simboli, jo tie netiek atpazīti!
Kur varu saņemt palīdzību/instrukcijas tam, kā lietot NissanConnect Services?
Papildu informācija par savienojamības pakalpojumiem ir pieejama:
- Ātrās uzziņas rokasgrāmatā, kam jābūt nodotai Jums kopā ar Jūsu automobili.
- Vispārīga informācija par NissanConnect Services ir pieejama Nissan mājas lapā. Lai to apskatītu, nospiediet šeit!
Kā es varu aktivizēt pakalpojumus?
Lai aktivizētu pakalpojumus, Jums nepieciešams izveidot savienojumu starp Jūsu automobili un Jūsu NissanConnect Services viedtālruņa aplikāciju.
- Vispirms savā viedtālrunī, lūdzu, lejupielādējiet NissanConnect Services aplikāciju un reģistrējieties, lai izveidotu kontu!
- Tad Jums būs jāievada sava automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs.
Pēc tam, kad esat ievadījis (-usi) sava automobiļa šasijas numuru (VIN), ieslēdziet sava automobiļa informācijas un izklaides sistēmu un izvēlnē izvēlieties:
- "Informācija" ("Info") >
- "NissanConnect Services" >
- "Informatīvie kanāli" ("Information Channels") >
- "Konta informācija" ("Account Information") >
- "Automobiļa "pārī savienošanas" kods"
Lūdzu, ievadiet šo kodu savā viedtālruņa aplikācijā! Kad esat to izdarījis, viss ir paveikts!
Kas man jādara, ja nesaņemu apstiprinājuma e-pastu?
Pāris minūšu laikā pēc konta izveidošanas Jūsu e-pasta iesūtnē būtu jābūt apstiprinājuma e-pastam.
Pārliecinieties, ka ir pareizi ievadīta Jūsu e-pasta adrese! Ja apstiprinājuma e-pasts nav redzams Jūsu e-pasta iesūtnē, lūdzu, pārbaudiet citas mapes (piemēram, mēstuļu mapi)!
Ja tas nelīdz, lūdzu, sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu pa tālr.: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs), vai nospiediet šeit un dodieties uz saziņas formu, lai sazinātos ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu tiešsaistē!
Vai man jāatrodas savā automobilī, lai aktivizētu šos pakalpojumus?
Jā, Jums jāatrodas savā automobilī, lai pabeigtu "pārī savienošanas" procesu.
Kur es varu atrast automobiļa "pārī savienošanas" kodu?
Jūsu automobiļa "pārī savienošanas" kods ir redzams, kad ieslēdzat informācijas izklaides sistēmu un izvēlaties:
- "Informācija" ("Info") >
- "NissanConnect Services" >
- "Informatīvie kanāli" ("Information Channels") >
- "Konta informācija" ("Account Information") >
- "Automobiļa "pārī savienošanas" kods"
Nav redzams mans automobiļa "pārī savienošanas" kods. Ko darīt?
Ja Jūsu automobilī nav redzama mape "Konta informācija" ("Account Information"), Jums ir nepieciešams "Atjaunināt kanālu sarakstu" ("Update Channel List").
Lai to izdarītu, sekojiet šādām norādēm sava automobiļa navigācijas sistēmā:
- "Iestatījumi" ("Settings") >
- "NissanConnect Services" >
- "Informatīvais kanāls" ("Information Channel") >
- "Rediģēt kanālu sarakstu" ("Edit Channel List") >
- "Atjaunināt kanālu sarakstu" ("Update Channel List") >
- "Jā" ("Yes"/"OK")
Tagad Jūsu automobiļa "pārī savienošanas" kodam vajadzētu būt redzamam.
Vai varu izveidot lietotāja kontu sava automobiļa informācijas izklaides sistēmā?
Nē, Jūs nevarat izveidot lietotāja kontu sava automobiļa informācijas izklaides sistēmā.
Kad cenšos reģistrēties, saņemu kļūdas paziņojumu. Kāpēc?
Varbūt Jūsu e-pasta adrese jau tiek izmantota NissanConnect Services kontam.
Cik ilgi notiek reģistrācijas process?
Reģistrācijai un "pārī savienošanas" procesam nevajadzētu būt ilgākam par 15 minūtēm.
Vai, lai reģistrētos, man nepieciešams Bluetooth savienojums?
Lai reģistrētu savu automobili, Jums nav nepieciešams Bluetooth savienojums.
Lai reģistrētos un "savienotu pārī" savu automobili, Jums nepieciešams:
- Jūsu viedtālrunis ar labu tīkla pārklājumu.
- Atrasties savā automobilī un pārliecināties, ka Jūsu automobilis ir vietā ar labu tīkla pārklājumu.
Vai šajā aplikācijā strādās mani You+Nissan pieejas dati?
You+Nissan konts nav savietojams ar NissanConnect Services aplikāciju. Lai varētu izmantot savienojamības pakalpojumus, lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu konts tiek izveidots tieši NissanConnect Services aplikācijā!
Ko darīt, ja reģistrācijas process nestrādā?
Ja saskaraties ar problēmām reģistrācijas laikā, lūdzu, sekojiet šim noderīgajam kontrolsarakstam:
- Vai Jums jau ir izveidots NissanConnect Services lietotāja konts? Šajā gadījumā Jūs nevarat atkārtoti reģistrēties ar to pašu e-pasta adresi. Nospiediet pogu "Aizmirsāt savu paroli?" ("Forgot your password"), lai saņemtu jaunu paroli un atkārtoti ieietu aplikācijā!
- Vai Jūsu e-pasta adrese ir uzrakstīta pareizi? Lūdzu, pārbaudiet visas atstarpes un lielos burtus, jo tie ir reģistrjutīgi!
- Vai visi lauki ir pilnībā aizpildīti?
- Vai Jūsu parole ir pareiza?
Ja tas nelīdz, lūdzu, sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu, zvanot pa tālruni: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs), vai nospiediet šeit un dodieties uz saziņas formu, lai sazinātos ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu tiešsaistē!
Pakalpojumu aktivizēšana
Cik ilgi man jāgaida līdz pakalpojumi tiks aktivizēti?
Visu pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām. Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu un ka Jūs atsvaidziniet savu aplikāciju! Jūs varat noņemt savu aplikāciju no "Uzdevumu pārvaldnieka" ("Task Manager") un atvērt to vēlreiz.
Kur es varu iepazīties ar līguma noteikumiem un nosacījumiem?
Ja Jūs jau lietojat pakalpojumus, tad noteikumi un nosacījumi pēc reģistrācijas procesa ir nosūtīti uz Jūsu e-pasta adresi. Noteikti pārbaudiet savu e-pastu, lai iepazītos ar noteikumiem un nosacījumiem!
Ja Jums ir piekļuve sava viedtālruņa aplikācijai, Jūs varat pārlūkot savu profilu un sadaļā "Par" nospiest uz "Noteikumi un nosacījumi".
Man ir lietots Nissan automobilis. Kā es varu aktivizēt pakalpojumus?
Ja esat iegādājies (-usies) lietotu Nissan automobili, lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis ir savietojams ar NissanConnect Services! Ja tas ir savietojams, Jūs varat sekot tādam pašam, kā jauna automobiļa "pārī savienošanas" procesam, kā aprakstīts sadaļā "REĢISTRĀCIJA UN KONTA IZVEIDOŠANA".
Ja saņemat paziņojumu par kļūdu, iespējams, ka Jūsu automobilis joprojām ir "savienots pārī" ar iepriekšējā automobiļa īpašnieka kontu. Lai problēmu atrisinātu, Jūs varat:
- Sazināties ar iepriekšējo automobiļa īpašnieku un palūgt viņam atsaistīt automobili no viņa konta.
- Sazināties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu, zvanot pa tālruni: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs), vai nospiest šeit un doties uz saziņas formu, lai sazinātos ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu tiešsaistē!
Automobiļa pievienošana
Kā es varu pievienot savu automobili NissanConnect Services aplikācijā?
Jūs varat pievienot savu Nissan automobili NissanConnect Services aplikācijā, izpildot sekojošas darbības:
- Ievadiet sava Nissan automobiļa šasijas numuru (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numuru! Sava automobiļa šasijas numuru (VIN) Jūs varat redzēt, piemēram, automobiļa reģistrācijas dokumentos, garantijas bukletā vai uz sava automobiļa.
- Ievadiet "pārī savienošanas" kodu, pārlūkojot:
- "Informācija" ("Info") >
- "NissanConnect Services" >
- "Informatīvie kanāli" ("Information Channels") >
- "Konta informācija" ("Account Information") >
- "Automobiļa "pārī savienošanas" kods"
Cik automobiļus varu pievienot NissanConnect Services aplikācijā?
NissanConnect Services aplikācijā var pievienot neierobežotu automobiļu skaitu.
Kā es varu pārslēgties starp automobiļiem, ja manā NissanConnect aplikācijā ir vairāk par vienu automobili?
Pārslēgšanos starp automobiļiem var veikt no savas NissanConnect Services aplikācijas sākumlapas.
Savas aplikācijas kreisajā augšējā pusē nospiediet uz automobiļa nosaukuma (piem., Nissan JUKE, Nissan LEAF, Nissan NAVARA). Tur būs redzams visu Jūsu kontā patlaban reģistrēto automobiļu saraksts.
Kā es varu noņemt pievienoto automobili aplikācijā?
Jūs varat noņemt Nissan automobili aplikācijā, pārlūkojot savu profilu un nospiežot uz automobiļa, kuru vēlaties deaktivizēt, un tad nospiežot uz pogas "Noņemt šo automobili aplikācijā" ("Remove this Vehicle from the App").
Pakalpojumu deaktivizēšana
Kurus pakalpojumus varu deaktivizēt un kā?
Jūs varat deaktivizēt savus savienojamības pakalpojumus, pārlūkojot profilu, izvēloties automobili, kuru vēlaties deaktivizēt, un visbeidzot izvēloties "Deaktivizēt".
Lūdzu, ņemiet vērā, ka nevarat individuāli deaktivizēt atsevišķas funkcijas, vienlaicīgi tiks deaktivizētas visas NissanConnect Services funkcijas!
Kā es varu zināt, ka pakalpojums ir deaktivizēts?
Kā apstiprinājums tam, ka Jūsu automobilis ir sekmīgi deaktivizēts, Jūs savā aplikācijas sākumlapā neredzēsiet vairs nekādu informāciju.
Ja joprojām redzama informācija par Jūsu Nissan automobili (nobraukums, aizslēgšanas statuss, u.c.), tad Jūsu automobilis joprojām ir aktivizēts.
Lūdzu, caur aplikāciju sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu, ja neizdodas deaktivizēt automobili!
Man ir lietots Nissan automobilis. Vai man nepieciešams deaktivizēt pakalpojumus vai tas notiks automātiski?
Ja esat iegādājies (-usies) lietotu Nissan automobili, ir ļoti iespējams, ka iepriekšējais šī automobiļa īpašnieks ir to noņēmis savā aplikācijā.
Lai to pārbaudītu, Jums vajadzēs pievienot automobili savā aplikācijā, veicot 6 aktivizēšanas procesa soļus. Apskatiet tos, nospiežot šeit! Ja rodas problēmas, lūdzu, sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu!
Vai ir iespējams atkal aktivizēt pakalpojumus, ja reiz tie jau tikuši deaktivizēti?
Ir iespējams atkal aktivizēt pakalpojumus pat pēc to iepriekšējas deaktivizēšanas.
Ja Jums nav konta, Jums vajadzēs veikt sešus reģistrācijas procesa soļus, lai "savienotu pārī" savu automobili un savu kontu.
Ja Jums jau ir konts, Jūs varat atkal aktivizēt pakalpojumus, kad esat iegājis (-usi) savā kontā.
Es vēlos uz laiku deaktivizēt datu pārsūtīšanas funkcionalitāti. Vai tas ir iespējams?
Jūs vienmēr varat pārtraukt datu koplietošanu.
Ikreiz, iedarbinot automobili, tas jautās autovadītājam, vai atļaut datu koplietošanu. Noraidiet datu koplietošanu, un Jūsu automobiļa dati netiks koplietoti ar Jūsu NissanConnect Services aplikāciju!
Jūs varat arī pārtraukt koplietot savus informācijas izklaides sistēmas datus jebkurā laikā, izvēloties:
- "Iestatījumi" ("Settings") >
- "NissanConnect Services" >
- "Privātuma režīms" ("Privacy mode") >
- "Ieslēgt privātuma režīmu" ("Turn on privacy mode")
Tas pārtrauks datu saņemšanu Jūsu NissanConnect aplikācijā.
VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA
Vispārīga informācija
Manā NissanConnect Services aplikācijas sākumlapā blakus manam automobilim redzamie dati ir novecojuši vai vispār nav redzami. Kāpēc tā?
Jūsu automobilim jābūt zonā ar labu tīkla pārklājumu, lai nosūtītu informāciju uz Jūsu NissanConnect Services aplikāciju.
Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu un aplikācijā pavelciet lejup, lai atsvaidzinātu sākumlapu un saņemtu jaunāko informāciju!
Es vēlos pārdot savu automobili. Kā varu izdzēst savus datus?
Jūs varat no aplikācijas attālināti izdzēst datus, sekojot šīm norādēm:
- Nospiediet profila pogu, kas atrodas sākumlapā!
- Nospiediet uz automobiļa (piem., Nissan JUKE, Nissan LEAF)!
- Pārlūkojiet lapu lejup un nospiediet uz pogas "Izdzēst automobiļa datus" ("Remove Vehicle Data")!
Pēc apstiprināšanas tiks izdzēsti visi Jūsu automobiļa vēsturiskie dati. Tas ietver tādu informāciju kā agrākos galamērķus, radio iestatījumus un citu.
Pārliecinieties, ka aplikācijā Jūs deaktivizējat savus pakalpojumus, nospiežot pogu "Deaktivizēt" ("Deactivate") un tad "Atsaistīt", lai atsaistītu savu automobili ("Unlink your vehicle from App")!
UZ KURIEM VIEDTĀLRUŅIEM VAR LIETOT NISSANCONNECT SERVICES APLIKĀCIJU?
NissanConnect Services aplikācija ir savietojama ar vairumu iOS un Android viedtālruņu:
- Ikvienu iPhone, iPad vai iPod Touch ar iOS 11.0 vai jaunāku.
- Ikvienu Android ierīci ar Android 4.3 vai jaunāku.
Pirms lejupielādējat NissanConnect Services aplikāciju, pārliecinieties, ka Jūsu viedierīcei ir instalēti jaunākie programmatūras atjauninājumi!
Kā varu atiestatīt sava automobiļa informācijas izklaides sistēmu uz rūpnīcas iestatījumiem?
Lai atiestatītu sava automobiļa informācijas izklaides sistēmu uz rūpnīcas iestatījumiem, nospiediet:
- "Iestatījumi" ("Settings") >
- "Vairāk iestatījumu" ("More Settings") >
- "Atiestatīt" ("Reset")
Kādas ir prasības, lai lietotu NissanConnect Services?
Lai lietotu NissanConnect Services, Jūsu automobilim jābūt aprīkotam ar savietojamu informācijas izklaides sistēmu. Lūdzu, noskaidrojiet savā automobiļa lietotāja rokasgrāmatā vai pie sava dīlera, vai Jūsu automobilis ir savietojams ar NissanConnect Services!
KURĀS VALSTĪS VARU LIETOT NISSANCONNECT SERVICES?
Valstis, kurās ir pieejami NissanConnect Services: Vācijā, Šveicē, Čehijas Republikā, Apvienotajā Karalistē, Portugālē, Spānijā, Īrijā, Itālijā, Beļģijā, Francijā, Luksemburgā, Nīderlandē, Ungārijā, Polijā, Slovākijā, Austrijā, Kiprā, Dānijā, Igaunijā, Somijā, Latvijā, Lietuvā, Norvēģijā, Zviedrijā, Krievijā, Albānijā, Bosnijā un Hercegovinā, Bulgārijā, Horvātijā, Grieķijā, Islandē, Maķedonijā, Maltā, Moldovā, Melnkalnē, Rumānijā, Serbijā, Slovēnijā.
Vai NissanConnect Services ir pieejami visos Nissan automobiļu modeļos?
Lai lietotu NissanConnect Services aplikāciju, Jūsu automobilim jābūt aprīkotam ar savietojamu informācijas izklaides sistēmu. Lūdzu, noskaidrojiet sava automobiļa lietotāja rokasgrāmatā vai pie sava Nissan dīlera, vai Jūsu automobilis ir savietojams ar NissanConnect Services!
Man neizdodas lietot pakalpojumus. Kāpēc tā?
Viena no biežāk sastopamākajām problēmām ir saistīta ar vāju signālu – tas tāpēc, ka NissanConnect Services aplikācijas darbībai ir nepieciešams stabils interneta savenojums.
Iespējams, Jūs braucat pa teritoriju, kur Jūsu mobilo sakaru operators nenodrošina spēcīgu datu signālu. Ja signāls ir vājš, var periodiski pazust interneta savienojums, kā rezultātā dažas NissanConnect Services aplikācijas var nedarboties kā nākas.
Vai, lai lietotu NissanConnect Services aplikāciju, man jāizveido lietotāja konts?
Jā, lai lietotu NissanConnect Services aplikāciju, Jums jāizveido konts. Jūs varat izveidot kontu tieši aplikācijā.
NissanConnect Services aplikācija
Kur es varu lejupielādēt aplikāciju?
NissanConnect Services aplikāciju Jūs varat lejupielādēt no App Store vai Google Play aplikāciju veikala.
Kāda informācija man ir nepieciešama, lai izveidotu kontu?
Lai izveidotu kontu, viss, kas nepieciešams, ir Jūsu vārds, e-pasta adrese un dzīves vietas valsts. Tad Jūs lūgs verificēt savu e-pasta adresi, nospiežot saiti, kas nosūtīta uz Jūsu e-pastu.
Pēc cik ilga laika varēšu lietot aplikāciju?
NissanConnect Services aplikācijas lejupielādei un konta izveidošanai nevajadzētu aizņemt vairāk par 10 minūtēm; tas ir atkarīgs no Jūsu lejupielādes ātruma.
Kad esat "savienojuši pārī" savu automobili, pilnai pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām. Pārliecinieties, ka Jūsu automobilis turpina atrasties vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Aplikācijā netiek pieņemts mans lietotājvārds un parole. Kā man rīkoties?
- Pārbaudiet savu e-pastu un paroli! Lūdzu, vēlreiz pārbaudiet, ka Jūs lietojat pareizo lietotājvārdu un paroli! Ja tie ir nepareizi uzrakstīti, Jūs varat saņemt kļūdas paziņojumu.
- Pārbaudiet interneta savienojumu! Pārliecinieties, ka Jūsu viedierīcei ir labs interneta savienojums! Mēģiniet pieslēgties Wi-Fi tīklam, ja Jūsu mobilā tīkla pārklājuma zona ir vāja!
- Atiestaties savu paroli! Mēģiniet atiestatīt savu paroli, nospiežot uz pogas „Aizmirsta parole" ("Forget Password")!
Kāpēc es nevaru ieiet NissanConnect Services aplikācijā?
Vispirms ir jāpārbauda interneta savienojums, jo tas ir nepieciešams, lai aplikācija darbotos.
Tāpat pārbaudiet, ka esat pilnībā pabeidzis reģistrācijas procesu, jo pretējā gadījumā iespējams, ka ieiet aplikācijā neizdosies!
Kāda informācija man ir nepieciešama, lai aktivizētu NissanConnect Services?
Kad esat izveidojis kontu, viss, kas Jums ir nepieciešams, lai saņemtu "pārī savienošanas" kodu, ir Jūsu automobiļa šasijas numurs (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numurs, un Jums jāatrodas savā automobilī.
Kādas ir minimālās programmatūras versiju prasības Android / Apple viedtālruņiem, lai aplikācija darbotos kā nākas?
NissanConnect Services darbojas ar:
- Ikvienu iPhone, iPad vai iPod Touch ar iOS 11.0 vai jaunāku.
- Ikvienu Android ierīci ar Android 4.3 vai jaunāku.
Dažas aplikācijas funkcijas nav redzamas un nevar tikt lietotas. Kāpēc, un ko varu darīt?
Kad esat "savienojuši pārī" savu automobili, pilnai pakalpojumu aktivizēšanai var būt nepieciešams līdz 24 stundām. Pārliecinieties, ka Jūsu automobilis turpina atrasties vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Pēc "pārī savienošanas" koda ievadīšanas un noteikumu un nosacījumu pieņemšanas, es nevaru pievienot savu automobili, lai pabeigtu procesu. Ko darīt?
Ja Jums rodas problēmas pievienojot aplikācijā savu automobili:
- Pārliecinieties, ka veicāt 6 "pārī savienošanas" procesa soļus!
- Vēlreiz pārliecinieties, ka neesat kļūdaini uzrakstījis sava automobiļa šasijas numuru (VIN) jeb transportlīdzekļa identifikācijas numuru!
- Pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Ja problēma nepāriet, lūdzu, sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu!
Datu aizsardzība
Kā un cik ilgi tiek veikta manu personas datu droša saglabāšana?
Cilvēku personas datu apstrādi ES regulē Vispārīgā datu aizsardzības regula (VDAR), ar ko Jūs varat iepazīties, nospiežot šeit! NissanConnect Services un viss saistītais datu lietojums atbilst šai regulai.
Mans viedtālrunis ir nozagts. Kā varu nodrošināt, ka mani personas dati ir drošībā?
Ja ir nozagts Jūsu viedtālrunis, lūdzu, sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu! Viņi palīdzēs Jums attālināti atsaistīt Jūsu automobili no Jūsu konta. Jūsu automobiļa dati tad nebūs pieejami.
Ja pārdodu savu automobili, kā varu nodrošināt, ka mani dati ir aizsargāti?
Kad pārdodat savu automobili, pārliecinieties, ka deaktivizējat pakalpojumus un atsaistāt savu automobili no sava konta, lai izdzēstu visus datus un ļautu jaunajam automobiļa īpašniekam pievienot viņa automobili! Tad tiks izdzēsti visi ar Jūsu automobili saistītie dati.
Jaunajam automobiļa īpašniekam būs jāpievieno automobilis savam kontam, un viņš neredzēs Jūsu agrāko braucienu datus.
Kā varu izdzēst visu manā automobilī saglabāto personas informāciju?
Jūs varat izdzēst visu sava automobiļa un braucienu informāciju, nospiežot uz sava profila sadaļas un tad izvēloties savu automobili sadaļā "Automobiļa dati" ("Vehicle Data"). Tad nospiediet uz "Izdzēst automobiļa datus" ("Delete Vehicle Data"), lai izdzēstu visus saglabātos datus!
Kur es varu iepazīties ar vispārīgajiem noteikumiem un nosacījumiem un privātuma politiku?
Jūs varat apskatīt Lietošanas noteikumus savas aplikācijas profila sadaļā. Tos varat arī lejupielādēt no Nissan mājas lapas, NissanConnect Services sadaļas, nospiežot šeit!
Kā varu izdzēst visu manā automobilī saglabāto personas informāciju?
Jūs varat izdzēst visu sava automobiļa un braucienu informāciju, nospiežot uz sava profila sadaļas un tad izvēloties savu automobili sadaļā "Automobiļa dati" ("Vehicle Data").
Jūs varat arī atiestatīt sava automobiļa informācijas izklaides sistēmu uz rūpnīcas iestatījumiem, sekojot šiem soļiem:
- "Iestatījumi" ("Settings") >
- "NissanConnect Services" >
- "Atiestatīt visus NissanConnect pakalpojumus" ("Reset All NissanConnect Svcs.")
- "Iestatījumi pēc noklusējuma" ("Settings to Default")
Kas notiek, ja noraidu privātuma uznirstošo ziņojumu (tas parādās, kad iedarbinu savu automobili)?
Ja noraidāt – automātiski aktivizējas privātuma režīms. Tas nozīmē, ka nekādi Jūsu automobiļa dati netiek koplietoti ar Jūsu NissanConnect Services aplikāciju. Tas nozīmē nekādu vai ierobežotu automobiļa datu daudzumu (atrašanās vieta, attālinātās vadības funkcijas, u.c.).
Drošība
Kāpēc netiek pieņemta mana parole?
Pārliecinieties, ka pareizi ievadāt savu paroli un pareizi lietojat mazās un lielās rakstzīmes!
Ja kļūda joprojām pastāv, Jūs varat atiestatīt savu paroli, nospiežot uz "Aizmirsta parole" ("Forget Password") savā NissanConnect Services aplikācijā.
Esmu aizmirsis savu 4 ciparu PIN kodu. Ko darīt?
Ja esat aizmirsis savu 4 ciparu PIN kodu, lūdzu, aplikācijā izvēlieties paziņojumu "Mans drošības kods nav atrodams" ("Can't find my security code")!
Jums palīdzēs iestatīt jaunu. Pārliecinieties, ka varat piekļūt savam automobilim, kad veicat šīs darbības!
Vai vēl kāds var piekļūt manā aplikācijā saglabātajai informācijai?
Nē, Jūsu kontā saglabātā informācija ir privāta. Ja Jums ir aizdomas, ka kādam varētu būt piekļuve Jūsu aplikācijai, lūdzu, nomainiet paroli atbilstoši aplikācijas procedūrai!
Vai man jāievada mana parole ikreiz, kad ieeju aplikācijā?
Jums jāievada Jūsu parole ikreiz, kad ieejat aplikācijā. Kad esat ievadījis savu paroli, aplikācija to atcerēsies.
Kas ir 4 ciparu PIN kods?
4 ciparu PIN kods ir ieejas kods, lai papildus aizsargātu Jūsu automobili pret jebkādu potenciāli ļaunprātīgu izmantošanu. Tas, piemēram, nepieļaus, ka kāds ar piekļuvi Jūsu viedtālrunim Jūsu vārdā atslēdz Jūsu automobili.
Aplikācija pieprasīs 4 ciparu PIN kodu ikreiz, kad kāds vēlēsies aizslēgt vai atslēgt Jūsu automobili.
Kā es varu bloķēt savu aplikāciju gadījumā, ja mans viedtālrunis tiek nozagts vai pazūd?
Ja Jūsu viedtālrunis ir nozagts, savā automobilī, lūdzu, izvēlieties privātuma režīmu:
- Ikreiz, iedarbinot automobili, tas jautās autovadītājam, vai atļaut datu koplietošanu. Noraidiet datu koplietošanu, un Jūsu dati netiks koplietoti ar Jūsu NissanConnect Services aplikāciju!
- Jebkurā laikā Jūs varat arī pārtraukt koplietot savus informācijas izklaides sistēmas datus, izvēloties:
- "Iestatījumi" ("Settings") >
- "NissanConnect Services" >
- "Privātuma režīms ("Privacy mode") >
- "Ieslēgt privātuma režīmu" ("Turn on privacy mode")
Noraidīts privātuma režīms pārtrauks datu saņemšanu Jūsu NissanConnect Services aplikācijā.
Pēc tam, lūdzu, sazinieties ar Nissan Klientu apkalpošanas dienestu, zvanot pa tālr.: 8000 3211 (esot Latvijā) vai +372 606 4071 (esot ārzemēs). Viņi palīdzēs Jums atsaistīt Jūsu automobili no Jūsu konta.
Citi lietotāji
Vai es varu sasaistīt NissanConnect Services aplikāciju ar automobili, kas man nepieder?
Lai sasaistītu savu aplikācijas kontu ar automobili, Jums jābūt tā atslēgai un jāatrodas automobilī. Tad varat veikt "pārī savienošanas" procesu. Jums jāsaņem atļauja no automobiļa īpašnieka.
Vai NissanConnect Services aplikāciju var lietot ar vairāk nekā vienu automobili?
Jā, savai NissanConnect Services aplikācijai Jūs varat pievienot neierobežotu skaitu automobiļu.
Jūs varat pievienot papildu automobiļus, nospiežot sava ekrāna kreisajā augšējā pusē uz Jūsu esošā automobiļa nosaukuma (piemēram, Nissan JUKE, Nissan LEAF) un tad uz "Pievienot automobili" ("Add a vehicle").
Vai piekļuve NissanConnect Services aplikācijai var tikt koplietota ar ģimeni un draugiem?
Jūsu automobilis ir sasaistīts ar vienu e-pasta adresi un nevar tikt sasaistīts ar citiem kontiem. Pārliecinieties, ka vienīgi Jums ir piekļuve kontam!
Balss atpazīšana
Vai es varu tieši no sava automobiļa lietot sava viedtālruņa balss asistentu?
Jā, Jums tikai savā viedtālrunī jāiespējo Siri vai Google Assistant. Pārliecinieties, ka Jūsu viedtālruņa iestatījumos šīs sistēmas ir iespējotas! Jums ilgāk jānospiež uz stūres rata esošā balss komandu poga, lai to aktivizētu.
Kā lietot balss atpazīšanas funkciju?
Lai aktivizētu balss atpazīšanu, īsi nospiediet uz stūres rata esošo pogu!
Pēc tam, kad poga ir nospiesta, sistēma ieteiks, kā pateikt savu pieprasījumu, lai būtu vislabākie rezultāti.
Ielu navigācijai, lai rezultāti būtu vislabākie, izmantojiet ielas adresi, ietverot pilsētu! Interešu objektiem, lai rezultāti būtu vislabākie, savās komandās nosauciet pilsētu!
SAVIENOJAMĪBA
Apple CarPlay
Apple CarPlay nestrādā. Ko darīt?
Ja Apple CarPlay nestrādā, pārliecinieties, ka:
- Lietojiet sertificētu savienojuma vadu!
- Aktivizējiet Siri Jūsu iPhone iestatījumos!
- Pieņemiet uznirstošo paziņojumu, kad Jūs savienojat savu iPhone ar USB!
- Pārliecinieties, ka Jūsu lietotais vads ir tīrs!
- Pārliecinieties, ka Jūsu viedtālruņa vāciņš (ja tāds tiek lietots) ļauj pilnībā pievienot savienotāju!
- Pārliecinieties, ka Jūsu viedtārluņa uzlādes pieslēgvieta ir tīra, un putekļi netraucē pievienot vadu!
Kā es varu savā automobilī aktivizēt Apple CarPlay?
Kad pirmo reizi savienojat savu viedtālruni ar savu automobili, bet nebraucat, Jūs saņemsiet uznirstošu paziņojumu. Tajā Jums tiks jautāts, vai vēlaties izveidot savienojumu ar savu automobili.
Automobiļa stūres rata un skaļuma vadības pogas nestrādā sinhroni ar manu viedtālruni. Kā varu to labot?
Stūres rata vadības pogas nevar kontrolēt Jūsu iPhone. Kad spoguļojat savu viedtālruņa ekrānu uz izklaides informācijas sistēmas ekrāna, Jūsu aplikāciju un izvēlni var pārvaldīt pieskaroties, tādā pašā veidā kā Jūsu viedtālruni.
Kad lietoju Apple CarPlay, tas regulāri atslēdzas. Ko darīt?
Lūdzu, pārbaudiet USB vadu un pārliecinieties, ka tas ir savietojams un tīrs – tas var ietekmēt savienojumu ar Apple CarPlay!
Lūdzu, pārliecinieties, ka lietojat ražotāja oriģinālo vadu!
Vai, lai lietotu Apple CarPlay, Siri ir jābūt iespējotai?
Jā, lai izmantotu pilnu Apple CarPlay funkcionalitāti, Jums var nākties iespējot Siri savas iOS viedierīces iestatījumos. Tomēr, kad izveidojat savienojumu ar Apple CarPlay, tam būtu jānotiek automātiski.
Es savienoju savu viedtālruni ar Apple CarPlay, taču ekrānā es neredzu visas aplikācijas, dažu manu aplikāciju trūkst.
Ne visas Jūsu aplikācijas ir savietojamas ar Apple CarPlay. Jūsu automobilis rādīs tikai tās, kas ir savietojamas ar Apple CarPlay. Jūs varat apskatīt plašāku informāciju par ar Apple CarPlay savietojamajām aplikācijām, nospiežot šeit!
Vai varu atlasīt un izvēlēties savā viedtālrunī tās aplikācijas, kuras vēlos rādīt un izmantot savā automobilī?
Jūsu automobilis rādīs visas ar Apple CarPlay savietojamās aplikācijas. Jūs varat izvēlēties no parādītajām un lietot tās atbilstoši savām vajadzībām. Jūs nevarat ierobežot aplikāciju sarakstu, kuras tiek rādītas uz Jūsu ekrāniem. Tās visas tiks rādītas.
Vai varu savā automobilī lietot Siri?
Jā, Jums vienīgi sava viedtālruņa iestatījumos jāiespējo Siri. Pēc tam ilgāk nospiediet balss komandu pogu savā automobilī!
Kā varu aktivizēt Siri?
Lai aktivizētu Siri, savā Apple CarPlay nodrošinošā automobilī Jums uz stūres rata ilgāk jānospiež balss komandu poga.
Android Auto
Vai no sava Android viedtālruņa varu lietot Apple CarPlay?
Apple CarPlay nav savietojams ar viedierīcēm, kas nav iOS viedierīces.
Android Auto nestrādā. Ko darīt?
Ja Jūsu Android Auto nestrādā, lūdzu, mēģiniet lietot kādu no zemāk norādītajām metodēm:
- Pārliecinieties, ka lejupielādējat Android Auto aplikāciju no aplikāciju veikala, ja Jūsu viedtālrunis ir Android 9 vai vecāks! Ja atjauninājāt vecāku Android uz Android 10, Jums arī jālejupielādē Android Auto aplikācija.
- Lietojiet oriģinālo vadu, kas savietojams ar Jūsu viedtālruni!
- Pārliecinieties, ka Jūsu lietotais vads ir tīrs!
- Pārliecinieties, ka Jūsu viedtālruņa vāciņš (ja tāds tiek lietots) ļauj pilnībā pievienot savienotāju!
- Pārliecinieties, ka Jūsu viedtālruņa uzlādes pieslēgvieta ir tīra, un putekļi netraucē pievienot vadu!
Kā es varu zināt, vai mans viedtālrunis ir savietojams ar Android Auto?
Lai pārbaudītu Jūsu viedtālruņa savietojamību ar Android Auto, lūdzu, apskatiet informāciju, kas redzama, nospiežot šeit!
Kad lietoju Android Auto, tas regulāri atslēdzas. Ko darīt?
Lūdzu, pārbaudiet USB vadu un pārliecinieties, ka tas ir savietojams un tīrs! Tas var ietekmēt savienojumu ar Android Auto.
Lūdzu, pārliecinieties, ka lietojat ražotāja oriģinālo vadu!
Kā es varu aktivizēt Google Assistant?
Lai aktivizētu Google Assistant, savā Android Auto nodrošinošā automobilī Jums uz stūres rata ilgāk jānospiež balss komandu poga.
Vai varu lietot Android Auto bez USB vada?
Jūs nevarat lietot Android Auto bez USB vada, un Nissan iesaka lietot ražotāja oriģinālo vadu.
Jums jāsavieno savs viedtālrunis ar automobili un jāpārliecinās, ka Jūsu tālrunī ir instalēta Android Auto aplikācija, ja Jūsu tālrunis ir Android 9 vai vecāks. Android Auto aplikāciju var atrast Google Play aplikāciju veikalā.
Es savienoju savu viedtālruni ar Android Auto, taču ekrānā es neredzu visas aplikācijas, dažu manu aplikāciju trūkst.
Ne visas Jūsu aplikācijas ir savietojamas ar Android Auto. Jūsu automobilis rādīs tikai tās, kuras ir savietojamas ar Android Auto. Jūs varat apskatīt plašāku informāciju par ar Android Auto savietojamajām aplikācijām, nospiežot šeit!
Vai es varu atlasīt un izvēlēties savā viedtālrunī tās aplikācijas, kuras vēlos rādīt un izmantot savā automobilī?
Jūsu automobilis rādīs visas ar Android Auto savietojamās aplikācijas. Jūs varat izvēlēties no parādītajām un lietot tās atbilstoši savām vajadzībām. Jūs nevarat ierobežot aplikāciju sarakstu, kuras tiek rādītas uz Jūsu ekrāniem. Tās visas tiks rādītas.
Vai varu savā automobilī lietot Google Assistant?
Jā, Jums vienīgi savos iestatījumos jāiespējo Google Assistant un tad ilgāk jānospiež balss komandu poga uz automobiļa stūres rata.
DROŠĪBA UN AUTOMOBIĻA STĀVOKLIS
Palīdzība avārijas gadījumos
Kas ir palīdzība avārijas gadījumos?
Palīdzība avārijas gadījumos ļauj Jums avārijas gadījumā sazināties ar Nissan tehniskās palīdzības dienestu – Nissan Assistance. To varat atrast, sekojot šīm norādēm:
- "Informācija" ("Info") >
- "NissanConnect Services" >
- Zvanīt Nissan Assistance vai automobiļiem ar navigācijas ekrānu, karšu ekrānā varat nospiest austiņu ikonu
Viedie brīdinājumi
Kas ir viedie brīdinājumi?
Monitoringa brīdinājumu pakalpojums ļauj iestatīt brīdinājumus un informē Jūs, kad noteikti apstākļi tiek pārkāpti. Ir trīs brīdinājumu veidi:
- Ātruma brīdinājums – informē Jūs, ja tiek pārsniegts noteiktais ātruma ierobežojums. (Vienlaicīgi varat iestatīt trīs ātruma brīdinājumus.)
- Laika (aizliegtā laika) brīdinājums – informē Jūs, ja Jūsu automobilis brauc ārpus atļautā laika perioda. (Vienlaicīgi varat iestatīt vienu laika brīdinājumu.)
- Zonas brīdinājums – informē Jūs, kad Jūsu automobilis izbrauc vai iebrauc noteiktā zonā. (Vienlaicīgi varat iestatīt trīs zonu brīdinājumus.)
Kas ir zonas brīdinājums?
Funkcija "Zonas brīdinājums" ļauj Jums iestatīt ģeozonēšanas brīdinājumu. Savā NissanConnect Services aplikācijā Jūs varat definēt ģeogrāfisku teritoriju. Varat izvēlēties saņemt brīdinājumus jebkurā laikā:
- Jūsu automobilis izbrauc no šīs teritorijas.
VAI
- Jūsu automobilis iebrauc šajā teritorijā.
Kas ir ātruma brīdinājums?
Funkcija "Ātruma brīdinājums", kas atrodas cilnē monitoringa brīdinājumi, ļauj Jums iestatīt trīs ātrumu sliekšņus. Ja Jūsu automobilis pārsniedz šos ātrumus, Jūs viedtālrunī saņemsiet brīdinājuma paziņojumu.
Vai brīdinājumi (laika, ātruma, u.c.) aktivizē kādas izmaiņas automobilī un/vai autovadīšanas stilam?
Brīdinājumi neveic fizikālas automobiļa izmaiņas.
Kad brīdinājuma nosacījumi tiek pārkāpti, paziņojums tiek nosūtīts gan uz automobiļa informācijas izklaides sistēmas ekrānu, gan NissanConnect Services aplikāciju.
Vai varu iestatīt vairākus monitoringa brīdinājumus?
- Ātruma brīdinājums. Vienlaicīgi varat iestatīt trīs ātruma brīdinājumus.
- Laika (aizliegtā laika) brīdinājums. Vienlaicīgi varat iestatīt vienu aizliegtā laika brīdinājumu.
- Zonas brīdinājums. Vienlaicīgi varat iestatīt trīs zonu brīdinājumus.
Kas ir laika (aizliegtā laika) brīdinājums?
Funkcija "Laika brīdinājums" ļauj Jums iestatīt laika periodu, kurā Jūsu automobilis drīkst braukt.
Ja Jūsu automobilis brauc ārpus šī laika perioda, Jūs saņemsiet brīdinājumu savā NissanConnect Services aplikācijā un informācijas izklaides sistēmas ekrānā, informējot Jūs par Jūsu iestatīto laiku.
Kā varu deaktivizēt brīdinājumu?
Jūs varat piekļūt visiem saviem brīdinājumiem aplikācijas sākumlapā. Tur Jūs redzēsiet aktuālo brīdinājumu sarakstu.
Jūs varat izvēlēties vai nu uz laiku atspējot brīdinājumus, vai arī pastāvīgi izdzēst brīdinājumus.
Cik ilgs laiks ir nepieciešams, lai aktivizētu brīdinājumus manā automobilī?
Brīdinājumi tiek aktivizēti nākamajā Jūsu automobiļa iedarbināšanas reizē.
Kā varu iestatīt brīdinājumu aplikācijā?
Jūs varat iestatīt brīdinājumu, atverot savu NissanConnect Services aplikāciju un izvēloties:
- "Monitorings" ("Monitoring") >
- "Pievienot monitoringu" ("Add Monitoring") >
- "Pievienot brīdinājumu" ("Add Alert") >
- "Pievienot nosaukumu un ikonu" ("Add name and icon") >
- "Saglabāt" ("Save")
ĒRTĪBAS UN KOMFORTS
Attālināti ieslēdzama signāltaure un lukturi
Kā strādā attālinātā signāltaures un lukturu ieslēgšana?
Jūs varat ieslēgt un aktivizēt sava automobiļa signāltauri un lukturus attālināti. Lai nodrošinātu, ka Jūsu automobilis saņem šo komandu, tam jābūt aizslēgtam un jāatrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu.
Vai var attālināti ieslēgt signāltauri un lukturus, kad es vadu automobili?
Nē, šī funkcija nestrādā braukšanas laikā.
Vai var atsevišķi aktivizēt signāltauri un lukturus?
Attālināti ieslēdzamās signāltaures un lukturu funkcionalitāte Jums ļauj:
- Ieslēgt tikai lukturus.
- Aktivizēt signāltauri un lukturus kopā.
Jūs nevarat aktivizēt tikai signāltauri.
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai attālināti ieslēgtu signāltauri un lukturus?
Ievērojiet, ka šīs funkcijas aktivizēšanai Jūsu automobiļa aizdedzei jābūt izslēgtai (uz to var norādīt tas, ka visi Jūsu automobiļa lukturi ir izslēgti), un automobilim jābūt aizslēgtam!
Kad esat pārliecinājies, ka Jūsu automobilis ir "miega režīmā", pēc īsa brīža aktivizēsies attālināti ieslēgtā signāltaure un lukturi. Lai šī funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Attālināta durvju vadība
Kā darbojas attālinātā durvju vadība?
Šī funkcija ļauj Jums aizslēgt un atslēgt Jūsu automobili, kā arī, norādot statusu, informē par to, vai Jūsu automobilis ir aizslēgts vai atslēgts.
Kāpēc saņemu kļūdas paziņojumu, kad cenšos attālināti aizslēgt vai atslēgt savu automobili?
Iespējams, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar vāju tīkla pārklājumu. Lai šī funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Cik tālu esot no automobiļa, es varu lietot attālināto durvju vadību?
Jūs varat attālināti atslēgt un aizslēgt sava automobiļa durvis, esot jebkur. Lai funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilim ir labs tīkla pārklājums!
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai automobiļa durvis tiktu attālināti aizslēgtas?
Attālinātā durvju atslēgšana un aizslēgšana nostrādā īsā laika posmā. Lai šī funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Attālināta klimata kontroles vadība
Vai varu savā automobilī izmantot attālinātās klimata kontroles vadības funkciju?
Šī opcija ir pieejama vienīgi elektromobiļiem (piem., Nissan LEAF).
Kā darbojas attālinātā klimata kontroles vadības funkcija?
Šī funkcija ļauj Jums jau iepriekš uzsildīt vai atdzesēt automobili, izmantojot tā klimata kontroles attālinātu vadību.
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai attālināti ieslēgtu vai izslēgtu klimata kontroli?
Attālinātā klimata kontroles vadība nostrādā īsā laika posmā. Lai šī funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Kāds ir maksimālais attālums, lai lietotu attālinātās klimata kontroles vadības funkciju?
Jūs varat lietot attālinātās klimata kontroles vadības funkciju no jebkuras vietas. Lai šī funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilim ir labs tīkla pārklājums!
Kāpēc es saņemu kļūdas paziņojumu, kad lietoju attālinātās klimata kontroles vadības funkciju?
Iespējams, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar vāju tīkla pārklājumu. Lai šī funkcija strādātu optimāli, pārliecinieties, ka Jūsu automobilis atrodas vietā ar labu tīkla pārklājumu!
Tāpat pārliecinieties, ka Jūsu automobilis netiek lietots, jo Jūs šo funkciju varat izmantot vienīgi tad, kad automobilis ir novietots stāvēšanai!
UZLĀDE
AKUMULATORA PĀRVALDNIEKS
Kas ir akumulatora pārvaldnieks?
Akumulatora pārvaldnieks ļauj Jums attālināti noskaidrot sava Nissan elektroautomobiļa akumulatora uzlādes līmeni un sākt sava elektriskā automobiļa uzlādi.
Lūdzu, pārliecinieties, ka Jūsu elektromobilis ir savietojams ar NissanConnect navigācijas sistēmu un NissanConnect Services!
IEPAZĪSTIET NISSAN AUTOMOBIĻU MODEĻUS,
KAS IR APRĪKOTI AR NISSANCONNECT SERVICES!
IEPAZĪSTIET NISSAN AUTOMOBIĻU MODEĻUS,
KAS IR APRĪKOTI AR NISSANCONNECT SERVICES!


